וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסת ת"א תערוך מחדש את הכנס הרביעי למשקיעים בינלאומיים לאחר שהכנס הקודם נקטע בשל הפיגועים בלונדון

טל לוי

5.9.2005 / 14:43

הבורסה: "אנו עורכים מחדש את הכנס, כדי שלא לאפשר לטרור לפגוע בקשרים המתהדקים בין המשקיעים הבינלאומיים לבין שוק ההון הישראלי"; בין המשתתפים נגיד בנק ישראל ומנכ"ל משרד האוצר



כחודשיים לאחר שנקטע בשל שרשרת הפיגועים בלונדון, תערוך בורסת ת"א מחדש את הכנס הרביעי למשקיעים בינלאומיים Israel Opportunity 2005 ביום שלישי ה-13 בספטמבר. מהבורסה נמסר כי היא "עורכת מחדש את הכנס, כחלק מהמדיניות שלא לאפשר לטרור לפגוע בקשרים המתהדקים בין המשקיעים הבינלאומיים לבין שוק ההון הישראלי".



עוד נמסר מן הבורסה כי בכנס יופיעו נגיד בנק ישראל - סטנלי פישר, מנכ"ל משרד האוצר - יוסי בכר וכן מנכ"לי החברות הבורסאיות הגדולות: אל על, אפריקה ישראל, בנק הפועלים, בנק לאומי, החברה לישראל וקבוצת דלק. כמו כן, יוצג תחום תעודות הסל, על ידי כלל פיננסים בטוחה ועל ידי קסם מוצרים פיננסיים.



רונית הראל בן-זאב - סמנכ"ל בכיר ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה, אמרה כי הכנס בלונדון הוא אירוע חשוב להידוק הקשר בין הבורסה ומנהלי חברות בורסאיות מובילות לבין המשקיעים הבינלאומיים: "לפעילות המשקיעים הזרים בישראל השפעה רבה על הפעילות בבורסה בתל אביב בפרט ועל שוק ההון בכלל. שיא כל הזמנים בהשקעות הזרות במניות בבורסה בתל אביב, העומד על כ-2 מיליארד דולר בתשעת החודשים של 2005, הוא ביטוי לראייה החיובית מאוד של המשק הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully