וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות "קתרינה": אזהרת רווח לקרניבל קרוז - חברת שיט התענוגות שבשליטת משפחת אריסון

TheMarker

5.9.2005 / 20:04

ביטול וקיצור שיטי תענוגות, והחכרת שלוש ספינות לצורך שיכון נפגעי סופת ההוריקן יקצצו עד 3 סנט למניה מרווחיה של החברה עד סוף השנה



קרניבל קרוז (סימול CCL), חברת שיט התענוגות הגדולה בעולם הנמצאת בשליטת משפחת אריסון, הזהירה היום כי רווחיה במחצית השנייה של השנה יהיו נמוכים מהתחזיות בעקבות סופת ההוריקן "קתרינה".



החברה העריכה כי הוצאות הכרוכות לסופה, כמו גם החכרת שלוש מספינותיה על ידי הממשל האמריקאי כדי לשמש כמגורים זמניים לנפגעי ההוריקן, צפויות לקצץ 1-3 סנט למניה מרווחיה, כאשר מרבית הפגיעה ברווחים תירשם ברבעון הרביעי של השנה.



החברה מסרה כי נאלצה לבטל שיט תענוגות אחד, ולקצר שתיים אחרים בשל "קתרינה". אתמול הודיעה קרניבל כי הממשל האמריקאי חכר שלוש ספינות - "אקסטזי", "סנסיישן" ו"הולידיי" - לתקופה של שישה חודשים, לצורך שיכון נפגעי הסופה. ובתפוסה מלאה יכולות שלוש הספינות לשכן ביחד יותר מ-7,000 בני אדם.



כמו כן, הודיעה היום קרניבל כי תעתיק נמלי אם של כמה מקוויה בעקבות הסופה. קווי שיט שפעלו מניו אורלינס יועתקו לערים גלווסטון בטקסס ומובייל באלבמה.



"יש לנו כל כוונה להפעיל מחדש את קווי השיט שלנו מהעיר הנפלאה ניו אורלינס ברגע שהתשתיות בה ישוקמו, על מנת שספינותינו יוכלו לתרום להתאוששות הכלכלית של האזור", אמר יו"ר קרניבל, מיקי אריסון, דיווחה סוכנות אי.פי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully