וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטאלינק מפחיתה תחזיות בכ-50% - ההכנסות ברבעון השני יסתכמו ב-3 עד 3.5 מיליון דולר בלבד

אלי דניאל

22.6.2001 / 9:01

הירידה הצפויה בהכנסות - בשל החולשה בשוק התקשורת בצפון אמריקה ובאירופה; ממוצע ציפיות האנליסטים עמד על הכנסות של 7.5 מיליון דולר

מטאלינק , מפתחת ויצרנית המודמים הישראלית, מעדכנת הבוקר כלפי מטה את תחזית ההכנסות שלה לרבעון השני. בשל החולשה בשוק התקשורת בצפון אמריקה ואירופה צפויות הכנסות החברה להסתכם ב-3 עד 3.5 מיליון דולר בלבד. יצוין כי על פי ממוצע תחזיות האנליסטים, הציפייה המוקדמת היתה כי מטאלינק תשיג ברבעון זה הכנסות של 7.5 מיליון דולר.

צבי שוכמן, מנכ"ל ויו"ר מטאלינק, מסר כי "החולשה בשוק התקשורת באה לידי ביטוי בביטול חלק מההזמנות ובדחיית ביצוען של אחרות". שוכמן הוסיף כי "בטווח הקצר החברה נפגעת מהמצב הכלכלי ומההאטה, ועל כן נעשות פעולות לשם הקטנת ההוצאות התפעוליות. עם זאת, החברה ממשיכה בפיתוח מוצרים חדשים ומתקדמים בתחום ה-VDSL וה-G.SHDSL".

מטאלינק רשמה ברבעון הראשון של השנה הכנסות של כ-8.1 מיליון דולר - עלייה של 95% בהשוואה לרבעון המקביל בשנת 2000 (וגידול של 10% בהשוואה להכנסות ברבעון הרביעי של שנת 2000). הרווח הנקי של החברה ברבעון הראשון הסתכם ב-547 אלף דולר, בהשוואה לרווח של 11 אלף דולר ברבעון המקביל.

יש לציין כי כבר בעת שפירסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון הודיעה החברה כי בשל ההאטה בשוק התקשורת היא צופה ירידה של 10% עד 20% בהכנסותיה ברבעון השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully