וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייס חוגגת השנה יום הולדת 14 - ויש סיבות לחגיגה

שירלי יום-טוב

6.9.2005 / 8:27

כאשר התיישב חיים שני על כסא המנכ"ל ב-2001, דיווחה נייס על הפסד נקי של 47 מיליון דולר ודעיכה בהכנסות; מאז היא רק הולכת קדימה. מהמקום ה-25 בבורסה של ת"א, עם שווי של 3.6 מיליארד שקל, ובדרך לגיוס של 220 מיליון דולר בנאסד"ק, שני יכול להיות מרוצה





כשיש לחברה 170 מיליון דולר בקופה היא צריכה סיבה טובה ומוצדקת כדי לפנות אל הציבור ולגייס ממנו 220 מיליון דולר נוספים. נייס הגישה באחרונה תשקיף מדף בו היא תוכל לעשות שימוש מהיר בשנתיים הקרובות, כדי לגייס הון באמצעות הנפקת מניות או איגרות חוב.



עם זאת הרמזים שחיים שני, הנשיא והמנכ"ל, משדר באופן עקבי, מלמדים על כך שהחברה לא תמתין שנתיים כדי להוציא אותו לפועל. שני אמנם נמנע בכל תוקף מהתייחסות לתשקיף, מתוקף המגבלות החלות עליו מטעם הרשות לניירות ערך בארה"ב (SEC), אבל זה לא יהיה מופרך להניח שנייס מבשלת רכישה של חברה נוספת, והפעם משמעותית. שני זהיר, והוא גם אינו מקשר בין תשקיף לרכישה, אבל הוא חוזר ואומר ש"אנחנו מחפשים ומסתכלים מסביב. אנחנו מסוגלים לחפש, למצוא ולבצע רכישות באופן מוצלח - ועל זאת יעידו הרכישות שביצענו בעבר". נייס רוצה לרכוש "חברה שתשלים אותנו", כפי שאומר שני - ומחזיר אותנו לשקף במצגת החברה המציג את מגוון התחומים והטכנולוגיות שבהם היא פועלת. "יש כל כך הרבה טכנולוגיות ומוצרים סביב הפתרון שלנו ויש גם הרבה תחומי פעילות ושווקי יעד", הוא אומר. הרכישה האחרונה של נייס היתה חטיבת CRS של דיקטאפון, תמורת 38.5 מיליון דולר. ב-2002 רכשה נייס את חטיבת TCS של תאלס תמורת 55 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully