וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שהוא משמש משרד הפרסום של קסטרו זה 12 שנה: תקציב הפרסום של דיווה - השייכת לקסטרו - לא מובטח לראובני-פרידן

איילה צורף

6.9.2005 / 9:17

כך נודע ל-TheMarker; קסטרו: "אם וכאשר נחליט לצאת בקמפיין השקה לרשת, נבחר גם משרד פרסום; בשלב זה עדיין לא הוחלט מי יהיה משרד הפרסום שילווה את הרשת"



תקציב הפרסום של רשת האביזרים החדשה של קסטרו, diva, לא מובטח לראובני-פרידן, משרד הפרסום של קסטרו - כך אומרים ל-TheMarker בכירים בחברה. לדבריהם, בשלב זה הוחלט שלא לצאת במסע פרסום לרשת החדשה, שאמורה למנות עד סוף השנה כ-10 סניפים, ולהגיע ל-30 סניפים עד סוף 2006. בתגובה לשאלה האם משרד ראובני-פרידן יטפל גם בתקציב הפרסום של diva, נמסר מקסטרו: "אם וכאשר נחליט לצאת בקמפיין להשקת הרשת, נבחר גם משרד פרסום. בשלב זה עדיין לא הוחלט מי יהיה משרד הפרסום שילווה את הרשת".



משרד ראובני-פרידן היה זה שבנה, יחד עם גבי רוטר, מנכ"ל ובעליה של הרשת, את המותג "קסטרו" בישראל. המשרד יצר את קמפיין "המעיל" עבור הרשת, בהובלתם של יעל אבקסיס וליאור מילר, לפני כ-12 שנה - ומאז לא נפרדו דרכיהם.



עם זאת, בענף הפרסום הועלו בשנה האחרונה ספקות בנוגע לעוצמתו של הקשר בין קסטרו למשרד הפרסום ראובני-פרידן. הרשת החדשה, שנמצאת בבעלות משותפת ושוות משקל של קסטרו וחברה בריטית, אמורה להיות ה"בייבי" הבא של רוטר, והוא צפוי להשקיע בה בתקופה הקרובה חלק ניכר ממשאבי הניהול שלו.



בתחום האופנה היו שהרימו אתמול גבה בעקבות החלטתו של רוטר, הבקיא היטב בצורך בפרסום לטובת בניית מותג חדש, שלא לצאת בשלב ההשקה במסע פרסום; זאת למרות ההצהרות של רוטר במסיבת העיתונאים להשקת הרשת החדשה, לפיהן "יש פה הזדמנות לקחת בעלות על נישה שאף חברה עוד לא לקחה עליה בעלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully