וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהנדסי חברת החשמל משבשים את פעולתן של שלוש מחלקות

חיים ביאור

6.9.2005 / 9:30

יו"ר ועד המהנדסים, ההנדסאים והטכנאים במחוז הצפון של החברה, יעקב חי: העיצומים גורמים, בין השאר, להפסקת עבודות בתחום התכנון של הקמת תחנות כוח ותחנות משנה



המהנדסים, ההנדסאים והטכנאים במחוז הצפון של חברת החשמל פתחו אתמול בעיצומים באגפים תכנון הנדסי, מחקר ופיתוח והנדסת מערכות. יו"ר ועד המהנדסים, ההנדסאים והטכנאים במחוז הצפון של החברה, יעקב חי, אמר כי העיצומים גורמים, בין השאר, להפסקת עבודות בתחום התכנון של הקמת תחנות כוח ותחנות משנה, אי התכנסות של ועדות מקצועיות שונות ואי הפקת דו"חות, לרבות בתחום איכות הסביבה.



לדברי חי, העיצומים מתקיימים באישור הסתדרות המהנדסים הארצית, בתגובה לכוונתה של הנהלת חברת חשמל לפטר בחודשים הקרובים מאות מהנדסים, הנדסאים וטכנאים. זאת, לנוכח התוכנית לקצץ בתקציב החברה ובתוכניות הפיתוח שלה ל-2006.



"אנו דורשים שהנהלת חברת חשמל תשב עמנו למשא ומתן גלוי ולא תתכנן פיטורים שלא בתיאום עם נציגי סקטור המהנדסים", אמר חי. לדבריו, חרף פניותיו להנהלה, נציגיה לא נפגשו עמו עד כה. בתגובה אמר דובר חברת החשמל: "בהנהלה מתנהלים כעת דיונים על תקציב החברה ל-2006. התקציב יותאם להיקפי העבודה וכוח האדם בחברה. הדיונים נמשכים ועדיין לא יצא מכתב פיטורים אחד לעובדים".



עיצומי המהנדסים, ההנדסאים והטכנאים בחברת החשמל ננקטים שלא על דעתו של ועד העובדים הכללי של החברה, בראשות דוד (מיקו) צרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully