וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: מגמה מעורבת בשווקים; סיאול עלתה ב-0.7% על רקע פרסום נתונים כלכליים מעודדים

מיכל רמתי

6.9.2005 / 10:15

חברות הנפט נחלשו באסיה על רקע הירידה במחיר הנפט - Cnooc הסינית יורדת ב-1.7%; בהרכב מדד ניקיי נערכו שינויים



מגמה מעורבת נרשמה במדדים האסיאתיים - מדד MSCI אסיה-פסיפיק, העוקב אחר יותר מ-1,000 חברות באזור, ירד ב-0.3% לאחר 5 ימי עליות רצופים. סיאול עלתה ב-0.7% לאחר פרסום דו"ח ממשלתי, שהראה על צמיחה מהירה במגזר השירותים במדינה. טוקיו ירדה ב-0.3%; הונג קונג יורדת ב-0.1%.



במגזר השירותים בדרום קוריאה נרשמה ביולי הצמיחה המהירה ביותר זה כמעט 3 שנים. לשכת הסטטיסטיקה של דרום קוריאה מסרה כי תפוקת מגזר השירותים במדינה גדלה ב-4.2% לעומת התקופה המקבילה. הנתון עשוי להעיד על המשך ההתאוששות הכלכלית במדינה.



החוזים על הנפט הגולמי מסוג Light Crude למסירה באוקטובר נסחרים בירידה של 1.2% למחיר של 66.73 דולר לחבית במסחר האלקטרוני בניו יורק. הירידות במחירי הנפט באות על רקע התחדשות ייצור וזיקוק הנפט במפרץ מכסיקו באופן הדרגתי.



יצרנית הנפט הסינית Cnooc יורדת ב-1.7% בהונג קונג; SK, חברת הנפט הגדולה בדרום קוריאה, ירדה ב-2.5%; סינגפור פטרוליאום ירדה ב-5.3%.



ביפאן נערך שינוי בהרכב מדד ניקיי 225. יצרנית הרכיבים הכימיים לשבבים ניטו דנקו רשמה ירידה של 8.6% על רקע יציאתה ממדד הניקיי. למדד יצטרפו 5 מניות חדשות, ביניהן שירות הלוויינים היפאני סקיי פרפקט וחברת הביטוח T&D הולדינגס. T&D עלתה ב-1.7%; סקיי פרפקט עלתה ב-11.9%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully