וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומברס מחזירה לחיים את התוכנית לבניית קומפלקס משרדים ברעננה; ורינט עוברת להרצליה

שירלי יום-טוב

6.9.2005 / 11:47

קומברס, המעסיקה כ-3,000 עובדים ברמת החייל, שוקלת להחיות את התוכנית לבניית משרדיה על שטח של 40 דונם שנרכש ב-99' תמורת 17 מיליון דולר; ורינט עוברת דירה לרחוב משכית בהרצליה



חברת , המעסיקה כ-3,000 עובדים ברמת החייל בת"א, שוקלת בימים אלה להחיות את התוכנית להקמת קומפלקס משרדים ברעננה. משרדי קומברס, המתמחה בפתרונות ערך מוסף עבור חברות תקשורת, פרושים כיום על מספר בניינים ברמת החייל. החברה אינה סובלת ממצוקת מקום, ובאפשרותה לשכור שטחים נוספים בקרבת משרדיה, אם תזדקק לכך. יחד עם זאת, נראה כי הפיזור בין בניינים שונים, כמו גם עלויות חנייה גבוהות באזור רמת החייל הצפוף, תורמים לבדיקה מחדש של הקמת הקומפלקס ברעננה.



קומברס רכשה לפני 6 שנים שטח של 40 דונם באזור התעשייה הצפוני של רעננה תמורת 17 מיליון דולר, ותיכננה להקים שם "קרייה" לצורך פעילותה בהשקעה של 100 מיליון דולר. אבל אז הגיע המשבר בעולם התקשורת, והחברה רשמה הרעה משמעותית בתוצאותיה העסקיות. קומברס גם נאלצה לפטר מאות עובדים במספר גלי פיטורים, והתוכנית להקמת הקומפלקס ברעננה נגנזה.



כיום המצב שונה לגמרי: קומברס נמצאת בתנופת צמיחה בהכנסות וברווחים, ובקופתה שוכנים לבטח כ-2.2 מיליארד דולר.



אם אכן תעבור קומברס לרעננה, היא תיהנה ממסלול הטבות שמפעילה העירייה במסגרת תוכנית ליזמי היי-טק. קומברס תקבל הנחה של 50% בתשלום הארנונה בארבע השנים הראשונות
להקמת הפרויקט.



בינתיים יש , החברה הבת של קומברס, תוכנית קונקרטית הרבה יותר למעבר. ורינט, המתמחה במערכות דיגיטליות להקלטת וידיאו וקול, תפנה בשבועות הקרובים את משרדיה ברמת החייל, ותעבור לבניין ברחוב משכית באזור התעשייה של הרצליה.



מקומברס נמסר בתגובה כי "החברה נמצאת בתהליך בדיקת צרכיה בתחום הנדל"ן". בחברת ורינט אישרו את המעבר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully