וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרוב מקיימת היום את המכרז הציבורי - תשלים גיוס של 40 מיליון שקל בהנפקה כוללת של אג"ח בהיקף של 210 מיליון שקל

נתן שבע

6.9.2005 / 12:01

לפני כשבועיים השלימה החברה את המכרז המוסדי בעקבותיו הבטיחה כבר כ-170 מיליון שקל בתשואה של 5%; את ההנפקה מובילים איפקס חיתום ופועלים אי.בי.אי



חברת , שבשליטת אלפרד אקירוב, מקיימת היום את המכרז הציבורי לגיוס כולל של 210 מיליון שקל באמצעות אג"ח סטרייט. את ההנפקה מובילים איפקס חיתום ופועלים אי.בי.אי.

לפני כעשרה ימים השלימה החברה את הגיוס המוסדי בו הבטיחה החברה גיוס של 170 מיליון שקל. בשל הביקושים הגבוהים הכפילה אלרוב באותה עת את היקף ההנפקה הכולל מ-100 מיליון שקל להיקף הנוכחי. אלרוב מנפיקה אג"ח סטרייט במח"מ של 4.6 שנים, המדורגות A2 על ידי מידרוג. האג"ח עומדות לפירעון בשישה תשלומים שנתיים בשנים 2013-2008. המכרז המוסדי נסגר בתשואה של 5%, לעומת תשואה מקסימלית של 5.3%.



מניית אלרוב, שהצטרפה בעדכון האחרון לרשימת תל אביב 100, הספיקה לזנק מתחילת השנה ב-90% לשווי של כמעט חצי מיליארד שקל. במקביל, רושמת החברה התעוררות בכל מגזרי הפעילות. בארץ ממשיכה החברה למכור את פרויקט הדירות צמרת ברחוב פנקס בתל אביב, שיניב מכירות של 100 מיליון שקל נוספים בשנה הקרובה.



בחו"ל, החברה הגדילה את תיק נכסיה באמצעות רכישות קניונים בעיקר בשווייץ אל מעבר למיליארד שקל, והיא צופה כי תכפיל את היקף הנכסים בתחום בשנתיים הקרובות. בנוסף, רושמת החברה שיפור מהפעילות במלון מצודת דוד בירושלים בשל ההתאוששות בתחום התיירות. פעילות המלון רשמה במחצית השנה רווח תפעולי של 20 מיליון שקל, לעומת רווח תפעולי של 5 מיליון שקל בתקופה המקבילה. בנוסף, נמצאת החברה ערב חידושו של פרויקט ממילא בירושלים, בו כבר השקיעה כ-200 מיליון שקל.



במחצית השנה הראשונה רשמה החברה הכנסות של 330 מיליון שקל ורווח נקי של 51 מיליון שקל לעומת הכנסות של 197 מיליון שקל ורווח של 15.6 מיליון שקל במחצית השנה הראשונה של 2004. הגדלת הפעילות של החברה בחו"ל הובילה לכך שסך נכסיה מסתכם ב-2.66 מיליארד שקל. הונה העצמי של החברה מסתכם ב-365 מיליון שקל, והוא מממן כ-14% מסך המאזן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully