וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויים חדשים בזכיינית ערוץ 2 רשת

בועז גריילסמר

6.9.2005 / 12:41

עמוס נוימן יטפל בקשרי הזכיינית עם הרשות השנייה; פרח רותם תהיה אחראית על ההתפתחויות העתידיות בעולם הטלוויזיה; הדר להט-אלטמן תהיה מנהלת תכנון ואופטימיזציה



מינויים חדשים בזכיינית ערוץ 2 רשת: עמוס נוימן, שכיהן כסגן מנהל התוכניות ומרכז פעילות המכרז, יקבל עליו את תחום ניהול הרגולציה והשידורים. התפקיד יכלול תכנון של לוחות שידורים, בכפוף לתנאי הזיכיון החדשים, וניהול הרגולציה והקשר השוטף עם הרשות השנייה.



פרח רותם, סמנכ"ל מחקר ואסטרטגיה, תרחיב את תחומי אחריותה ותהיה מעתה סמנכ"ל "העידן החדש". בתפקידה זה תהיה אחראית על בחינת ההתפתחויות העתידיות בעולם הטלוויזיה, הן בתוכן והן בטכנולוגיה, והטמעתם במחלקות החברה השונות.



הדר להט-אלטמן, שהצטרפה לרשת לאחרונה בתפקיד מנהלת המדיה, מונתה למנהלת תכנון ואופטימיזציה, בכפיפות למנכ"ל החברה. תפקידה יכלול שילוב של צרכי שוק הפרסום בתהליכי התכנון והפיתוח, וכן פיתוח תהליכים חדשים ומוצרים חדשים בתחום מכירת זמן אויר.



מנכ"ל רשת, יוחנן צנגן, אמר כי "המינויים החדשים, כמו גם מינויו של שאול מגנזי למשנה למנכ"ל, משלימים את היערכות כוח האדם ברשת לתקופת הזיכיון החדשה, ומבטיחים את עמידתה של רשת בהצלחה באתגרים המלהיבים העומדים בפניה. רשת ניחנה בנבחרת של אנשי מקצוע מהמובילים בתחומם, וביחד עם המצטרפים החדשים השמיים הם הגבול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully