וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברוקרים הפרטיים שוקלים להגיש קובלנה נגד ח"כ איוב קרא בגלל ניגוד עניינים

רם דגן

6.9.2005 / 12:58

כך נודע ל-TheMarker; בודקים האפשרות להגיש הקובלנה על רקע פרסומים כי לקרא, התומך בהעלאת עמלות ההפצה, חוב כספי ללאומי; קרא: אין לי שום חוב ללאומי, אני נוהג רק על פי הנחיות היועמ"ש



נציגי הברוקרים הפרטיים מתכננים להגיש קובלנה נגד ח"כ איוב קרא. כך נודע ל-TheMarker. לטענת הברוקרים, הצבעתו של חבר הכנסת בנושא עמלות ההפצה במסגרת ועדת הכספים נגועה בניגוד עניינים, שכן יש לו חובות כספיים בבנק לאומי. נציגי הברוקרים לא ידעו לומר מה גובה החוב, אולם על פי ההערכות מדובר בחוב של כ-2.5 מיליון שקל.



בשלב זה מבצעים נציגי הברוקרים מספר בדיקות, ושוקלים בין היתר האם להגיש את הקובלנה לוועדת האתיקה של הכנסת או ישירות ליו"ר הכנסת. זאת, כדי שאחד מן הגופים הללו ישלול את זכותו של חבר הכנסת להשתתף בהצבעה.



בראשית השבוע שעבר עלתה לוועדת הכספים הצעת התקנות של האוצר בעניין עמלות ההפצה, שהברוקרים הפרטיים מציינים כי קרא היה בין אלה שיזמו את דחיית ההצבעה. קרא נחשב למי שתומך בהעלאת עמלות ההפצה - צעד שנחשב כמיטיב עם הבנקים.



קרא עצמו הגיב היום לעניין ואמר: "אין לי שום חוב לבנק לאומי. בכל הצבעה שלי, וגם בזו בעניין העמלות, אני מתייעץ עם היועץ המשפטי לממשלה. כרגע אין שום הנחיות מיוחדות לגבי, ואם יהיו ליועץ הנחיות בנושא של ניגוד עניינים - אני אבצע אותן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully