וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

OECD העלה תחזית התמ"ג לגוש היורו ויפאן ל-2005 - הותיר על כנה את תחזית התמ"ג של ארה"ב

סוכנויות הידיעות

6.9.2005 / 13:07

הארגון לשיתוף פעולה ופיתוח כלכלי אמר כי עדיין לא ניתן לקבוע בוודאות את ההשלכות הכלכליות של ההוריקן; העלה גם את תחזית התמ"ג של איטליה וצרפת, והוריד את התחזית התמ"ג של גרמניה



הארגון לשיתוף פעולה ופיתוח כלכלי (OECD) העלה את תחזית התמ"ג ל-2005 לגוש היורו, לצרפת, לאיטליה וליפאן. ה-OECD הותיר על כנה את תחזית התמ"ג של ארה"ב, והוריד את תחזית התמ"ג של בריטניה וגרמניה.



תחזית התמ"ג של ארה"ב ל-2005 נותרה על כנה, ברמה של 3.6%. הארגון אמר כי הזינוק במחיר הנפט וההרס שגרמה סופת ההוריקן עשויים להשפיע לרעה על הכלכלה, במידה שעדיין קשה לאמוד בביטחון.



תחזית התמ"ג של יפאן הועלתה ל-1.8% מ-1.5%; תחזית התמ"ג של גוש היורו הועלתה ל-1.3% מ-1.2%; תחזית התמ"ג של גרמניה הורדה ל-1% מ-1.2%; צרפת הועלתה ל-1.6% מ-1.4%; איטליה הועלתה מ-0.6% - ל-0.2% ובריטניה הורדה ל-1.9% מ-2.4%.



"ההשלכות של הזינוק המכני במחיר הנפט על הפעילות עשויות להתערבב עם חוסר הוודאות המוגברת סביב התפתחות מחירי האנרגיה בטווח הבינוני. לכך מתווסף ההרס שנגרם בימים האחרונים בגלל ההוריקן קתרינה. טרם ניתן לאמוד בביטחון את ההשלכות המקרו-כלכליות של האסון", מסר הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully