וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרודי: נשקיע כ-2 מיליון דולר ברייטינג

לי-אור אברבך

6.9.2005 / 16:33

מגזיני קבוצת 'רייטינג' לא יעברו בקרוב מרמת החייל לקרליבך, מפאת חוסר מקום


מערכת רייטינג לא תעבור ממקומה הנוכחי ברמת החיל בעתיד הקרוב. אחד השינויים הצפויים בעקבות רכישת מלוא מניות המגזין על ידי עופר נמרודי הוא מעבר אל בית מעריב. אולם כפי הנראה ידרש זמן מה עד שיבוצע המהלך, גם מאחר ואין די מקום להעברת קבוצת רייטינג כולה, הכוללת שלושה מגזינים - 'רייטינג', 'ביג טיים' ו'מותק', על עובדיהם, למבנה.

בתוך כך נמשכים החיפושים אחר עורך מחליף ליובל נתן הפורש. ככל הנראה לעופר נמרודי אין מועמד מועדף ובימים הקרובים יבחר אדם לתפקיד מבין מספר מועמדים. כפי שפורסם לראשונה בוואלה!, מועמד עיקרי לתפקיד הוא עורך אתר האינטרנט של העיתון ואיש המערכת, ירון טן ברינק. אולם, סביר להניח כי לתפקיד ייכנס גורם חיצוני ובין השמות שעלו נמצא גם שמו של אמנון רבי, שמשמש כרגע כעורך האחראי של "רייטינג מגזינים". עם זאת, גורמים במעריב אמרו כי סיכוייו של רבי נמוכים יותר, לאור יחסים בעייתיים עם עופר נמרודי.

לדברי מו"ל "מעריב", עופר נמרודי, בשנה הקרובה ישקיע מעריב כ-2 מיליון דולר בהרחבת המגזינים, בהגדלת מספר העותקים המודפסים, בהרחבת מספר המנויים ובהגדלה של מספר נקודות ההפצה. בהודעה שפירסם היום, הודה נמרודי לעורך הפורש של "רייטינג", יובל נתן. בעיתון כ-40 עובדים, שמצטרפים ל-20 עובדים בשני המגזינים הנוספים - "ביג טיים" ו"מותק".

נמרודי הביע צער על החלטתו של יובל נתן לסיים את תפקידו, ואמר כי בימים הקרובים יוכרז על מינוי עורך חדש ל"רייטינג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully