וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע רכישת קלאבמרקט על ידי שופרסל: לקוחות יוכלו לשלם עד 50% מהקנייה ברשת באמצעות תווים

רוני לינדר-גנץ

6.9.2005 / 16:18

השימוש בתווים יתאפשר בסניפי קלאבמרקט בלבד, שימשיכו לפעול במתכונת רגילה עד אחרי החגים; עדיין לא ידוע האם יהיה לתווי הקנייה ערך גם לאחר מועד זה



בעקבות רכישת קלאבמרקט, הודיעה היום רשת שופרסל כי תאפשר לכל בעלי תווי הקנייה הלא ממומשים של קלאבמרקט, להשתמש בתווים בסניפי רשת קלאבמרקט (קלאב מרקט, חצי קופה, ג'מבו ואימפריה) במימוש עד לגובה של 50% מערך הקנייה. התווים יכובדו לפי ערך המימוש המצוין על גבי כל תו.



זמן קצר לאחר נפילת קלאב מרקט התברר כי בידי הציבור נותרו תווי קנייה לא ממומשים בסכומים אדירים של עשרות מיליוני שקלים. צרכנים אלה נותרו חסרי אונים נוכח סירובה של הרשת וסירובן של החברות השותפות לתווים לכבד אותם. לבסוף הושגה פשרה במסגרתה איפשרו נאמני הרשת למחזיקי התווים לממש אותם בשיעור של עד 20% מכל קנייה. זאת, בין היתר, כדי למשוך את הצרכנים בחזרה לרשת.



בעקבות הודעת שופרסל יוטב מצבם של הצרכנים שנותרו עם תווי קנייה בלתי ממומשים לאחר נפילת קלאבמרקט, אולם יש לזכור כי רבים מהם מחזיקים עדיין בתווי קנייה בסכומים גדולים מאוד, של אלפי שקלים. לקוחות אלה עדיין ייאלצו לבצע רכישות בהיקפים גדולים מאוד כדי לממש את מלוא מלוא סכום התווים שבידיהם.



בנוסף, חשוב לזכור כי כרגע ניתן לממש את תווי הקנייה ברשת קלאבמרקט בלבד, ולא בסניפי רשת שופרסל. נכון להיום ועד אחרי החגים, ממשיכה הרשת לפעול במתכונת רגילה. רק לאחר החגים יחל מיזוגה ואיחודה עם שופרסל. מכיוון שעדיין לא ברור אם בעתיד תאפשר שופרסל את מימוש התווים בסניפיה, נראה כי מומלץ לצרכנים למהר ולממש את התווים בסניפי קלאב מרקט בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully