וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GSH הבריטית מגדילה אחזקותיה בחברת השמירה ב-21.5% נוספים ותחזיק ב-71.5% ממניות החברה

טל לוי

6.9.2005 / 16:19

מקורות בשוק מעריכים כי משפחת שרמייסטר קיבלה כ-85 מ' ש'; יגאל שרמייסטר מונה לתפקיד יו"ר החברה ואמר כי "הגדלת אחזקותיה של GSH בחברה מביעה אמון נוסף במשק הישראלי ובמדינה"



בעלת השליטה בחברה ה, המחזיקה ב-50% מהחברה מאז שנת 2002, GSH הבריטית (GROUP 4 SECURICOR HOLDINGS), הודיעה היום כי הגדילה את אחזקותיה בחברה באמצעות רכישת 21.5% נוספים. בסך הכל, אוחזת כעת GSH ב-71.5% מחברת השמירה.



מקורות בשוק ההון מעריכים כי GSH שילמה למשפחת שרמייסטר כ-85 מיליון שקל.



תמהיל 21.5% האחוזים שנמכרו: עירית שרמייסטר מכרה 8.5% ממניות החברה ונותרה עם 6.5% ויגאל שרמייסטר מכר 13% ממניות החברה ונותר עם 22% ואף התמנה ליו"ר החברה.



ההסכם כולל בין היתר הוראות לפיהן ל-GSH יש זכות למנות את רוב הדירקטורים למועצת המנהלים של השמירה ולמשפחת שרמייסטר זכות למנות דירקטור אחד כל עוד היא מחזיקה בלפחות 10% מהונה המונפק והנפרע של חברת השמירה.



יגאל שרמייסטר אמר היום כי "GSH פנתה אלינו בבקשה לממש את אופציית הרכש שבידיה ולהגדיל את חלקה בחברה. כן ביקשה ממני להסכים לקבל על עצמי את תפקיד יושב ראש החברה בנוסף לתפקידי כמנכ"ל השמירה. השותפות עם GSH היא שותפות נהדרת שנמשכת כבר 3 שנים, כאשר גם הצד השני מאוד מרוצה מהשקעתו. בהגדלת אחזקותיה של GSH בחברה מביעה אמון נוסף במשק הישראלי ובמדינה".



GSH הינה מיזוג בין חברת ROUP 4 FALCK הדנית לבין SECURICOR האנגלית - מיזוג שבוצע ביולי 2004. החברה, הנחשבת לשנייה בגודלה בעולם, מעסיקה יותר מ-360 אלף עובדים בלמעלה מ-100 מדינות והיא נסחרת בבורסת לונדון. מחזורה העסקי של החברה הסתכם ב-2004 ב-7.35 מיליארד דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully