וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקה נוספת לגילת בהודו: נבחרה לספק רשת תקשורת לוויינית לחברה מקבוצת טאטא

עומרי כהן

6.9.2005 / 18:21

טאטאנט מספקת שירותי תקשורת לווייניים למגוון של לחברות מהמגזר העסקי ברחבי הודו; הרשת של גילת תכלול שני מוקדי שידור מרכזיים ואלפי תחנות לוויין זעירות



עסקה נוספת ל רשתות לוויין בהודו. החברה דיווחה היום כי נבחרה לספק לחברת שירותי הלוויין ההודית טאטאנט מקבוצת טאטא, רשת תקשורת לוויינית מסוג SkyEdge, אשר תכלול שני מוקדי שידור מרכזיים ואלפי תחנות זעירות.



טאטאנט מספקת שירותי תקשורת לווייניים למגוון של לחברות מהמגזר העסקי, ובהן חברות מתחומי הרכב, התרופות, הבנקאות והביטוח. מגילת נמסר, כי התקנת מוקדי השידור בעיר בומביי כבר נמצאת בעיצומה, ומספר תחנות כבר הותקנו אצל לקוחותיה של טאטאנט ברחבי הודו. היקפה הכספי של העסקה לא נמסר לפרסום, אולם על פי עסקות דומות שנעשו בעבר, ניתן להעריך שמדובר כנראה בעסקה של מיליוני דולרים עבור גילת.



מערכת ה-SkyEdge של גילת היא פלטפורמה מאוחדת, התומכת במגוון יישומי נתונים, טלפוניה ו-IP, אשר עושים שימוש באותה מערכת מרכזית. פלטפורמה זו היתה הראשונה לספק שירותי נתונים, קול, ו-וידאו באיכות גבוהה, על גבי מערכת בודדת אחת. מגילת נמסר, כי המערכת החדשה, תאפשר לטאטאנט לספק ללקוחותיה שירותי תקשורת טובים יותר ללקוחותיה מהמגזר העסקי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully