וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת מכירת קבוצת רייטינג לעופר נמרודי מוערכת ב-10 מיליון שקל

בועז גריילסמר

7.9.2005 / 7:54

השווי הכולל של קבוצת "רייטינג" מוערך ב-20-18 מיליון שקל; בימים הקרובים ימונה עורך חדש למגזין "רייטינג", שעבר השבוע לבעלות קבוצת מעריב



עופר נמרודי רכש את חלקם של תמי מוזס-בורוביץ' ויובל נתן בקבוצת "רייטינג" תמורת סכום של כ-10 מיליון שקל - כך מעריכים גורמים המקורבים לעסקה. השווי הכולל של קבוצת "רייטינג" מוערך ב-20-18 מיליון שקל. בימים הקרובים ימונה עורך חדש למגזין "רייטינג", שעבר השבוע לבעלות קבוצת מעריב.



קבוצת מעריב רכשה את מניותיהם של תמי מוזס-בורוביץ' (45%) ושל יובל נתן (5%) בקבוצה, הכוללת את מגזין הטלוויזיה והבידור רייטינג, המגזין לאלפיון העליון ביג טיים ומגזין הדייטינג מותק. בכך הופכת מעריב לבעלת השליטה המלאה במגזינים אלה.



לדברי מו"ל מעריב עופר נמרודי, בשנה הקרובה ישקיע מעריב כ-2 מיליון דולר בהרחבת המגזינים, בהגדלת מספר העותקים המודפסים, בהרחבת מספר המנויים ובהגדלה של מספר נקודות ההפצה. בהודעה שפירסם אתמול הודה נמרודי לעורך הפורש של "רייטינג", יובל נתן. נתן עשוי להישאר כיועץ לעיתון, אם ייעתר לבקשת נמרודי.



בעיתון כ-40 עובדים, שמצטרפים ל-20 עובדים בשני המגזינים הנוספים ביג טיים ומותק. נמרודי הוסיף כי בשלב זה לא נבחנת העברת העיתונים למערכת מעריב והם ימשיכו לפעול במערכות הקיימות. הוא הביע צער על החלטתו של יובל נתן לסיים את תפקידו.



גורמים אחרים במעריב העריכו כי עתידם של המגזינים החדשים במסגרת החדשה אינו ברור, ותלוי במצבה הכספי של קבוצת מעריב. בשוק אומרים כי סניפי קלאבמרקט שימשו כפלטפורמת ההפצה והשיווק המרכזית של רייטינג והמגזינים הנוספים בקבוצה, וכי בעקבות נפילת קלאבמרקט ומכירת העיתון יספוג "רייטינג" ירידה ניכרת בתפוצה. בהקשר זה יש לציין את מתיחת הפנים שעבר בחודשים האחרונים מגזין הבידור "פנאי פלוס" השייך ל"ידיעות אחרונות", שעשויה לדרדר עוד יותר את מצבו של רייטינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully