וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי גידרון ממייסדי כרומטיס, וינקי מרגלית מנכ"ל אלאדין, יפגינו כישורים מוסיקליים באירוע של עמותת "חינוך לפסגות"

TheMarker

7.9.2005 / 9:33

מי שלח מים לניו אורלינס? התאחדות התעשיינים התארגנה כדי לסייע במשבר במסיספי ■ השבוע שיגרה דליה איציק הזמנות אישיות לבכירי ענף התקשורת לכנס התקשורת הגדול שנערך ביוזמתה במלון ים המלח ■ איש העסקים בהווה והפוליטיקאי לשעבר אברהם בורג לא שוכח קולגות



מאת עינב בן יהודה, הראלד טריביון, חיים ביאור וגלית ימיני



ד"ר רפי גדרון ממייסדי כרומטיס, שהחזיק 10% מהחברה שנמכרה בסערת הבועה ללוסנט תמורת 4.7 מיליארד דולר, יפגין את כישוריו המוזיקלים באירוע התרמה. האירוע נערך על ידי עמותת "חינוך לפסגות" בראשות ד"ר שולה רקנאטי, העוסקת בקידום שוויון הזדמנויות בחינוך. האירוע ייערך ב-18 לחודש במועדון השיט בהרצליה, אליו יוזמנו בכירי האלפיון.



בחלק האומנותי ינגן הדי.ג'יי ומנכ"ל אלדין, ינקי מרגלית, סט צ'ילאאוט ומוזיקת עולם. בנוסף, יהנו המוזמנים מהרכב ג'אז שעל חבריו נמנים גדרון שינגן על סקסופון, עו"ד יגאל קלדרון, שינגן על גיטרת בס, איש יחסי הציבור רוני וולף שינגן על התופים, ואיש ההייטק רם פרומן, שינגן על הקלידים. את הערב תחתום זמרת הג'אז סוניה ג'ייקובס.



מי שלח מים לניו אורלינס?



חברת המים המינרלים נביעות, בראשות המנכ"ל חזי עובדיה, נענתה לקריאת ההתאחדות התעשיינים לסייע במשבר במסיספי והודיעה על תרומה של 3,000 ליטרים של מים בבקבוקים של 1.5 ליטר. האמריקאים, אגב, שלחו לישראל רשימות מוצרים מבוקשים כתרומות, וככל הנראה שכחו לכלול מים ברשימה.



ההתאחדות פנתה ל-2,000 המפעלים החברים בארגון לסייע לנפגעי ההוריקן "קתרינה". יורם בליזובסקי, מנכ"ל ההתאחדות, ציין כי ברונו לנדסברג, בעלי סנו הודיע על תרומה של טיטולים בשווי של 15 אלף דולר. בארצות הברית גם הסלבריטאים מתגייסים לטובת נפגעי הוריקן קתרינה. הסופר ג'ון גרישם, יליד מיסיסיפי ולשעבר נבחר המדינה, תרם 5 מיליון דולר להקמת קרן לסיוע בנייתה מחדש של מיסיספי. הזמרת מייסי גריי בילתה את יום השבת בחלוקת בגדים ומוצרי ניקיון לפליטים ששוכנו באצטדיון אסטרודום ביוסטון. הזמרת סלין דיון תרמה מיליון דולר.



היועצת המשפטית רובינשטין



נגה רובינשטיין תמונה ליועצת המשפטית למשרד התקשורת. רובינשטין תחליף את יזהר טל שפרש מתפקידו לפני כחודשיים. רובינשטיין (34) בוגרת תואר ראשון (בהצטיינות) במשפטים וחשבונאות מאוניברסיטת תל אביב ובוגרת תואר שני (בהצטיינות) מאוניברסיטת קולומביה בניו יורק. עם סיום התמחותה בבית המשפט העליון החלה לעבוד במגזר הפרטי ומשם עברה לאגף החקירות במשטרה. בשש השנים האחרונות עבדה במשרד המשפטים כעוזרת למשנה ליועץ המשפטי, דוידה לחמן-מסר. רובינשטין עסקה בחקיקה בתחום הכלכלי פיסיקלי, ריכזה את הטיפול בנושאי רגולציה. היא עסקה גם בהסדרת שוק התקשורת ובמכירת גרעין השליטה בחברת בזק. לפני כשנה שבה למשרד המשפטים לאחר שהות בארצות הברית, שם ניהלה במשך שנה את פעילות המחקר במכון לחקר אסטרטגיה ומדיניות בתחומי הטלקום והמדינה באוניברסיטת קולומביה בניו יורק.



דליה איציק מזמינה



שרת התקשורת דליה איציק מתמרקת לקראת כנס התקשורת הגדול שנערך ביוזמתה במלון ים המלח, ב-22 בספמטמבר. השבוע שיגרה איציק הזמנות אישיות לבכירי ענף התקשורת ודיווחה על התעניינות מדהימה בכנס. כנס התקשורת הקודם, שנערך ביוזמת השר אהוד אולמרט, הוחרם על ידי חברות הסלולר, שמחו על הפחתת דמי הקישוריות.



הכנס מיועד לכל חברות התקשורת בתחומי הסלולר, התקשורת הנייחת, והטלוויזיה. האורח הבכיר בכנס עשוי להיות המליארדר חיים סבן, מראשי הקבוצה הרוכשת את בזק. סבן עשוי להגיע לכנס רק אם ייפתרו המחלוקות בינו לבין המדינה בעניין בזק לשביעות רצונו.



גרניט עוזר לחקלאות



שלום גרניט, לשעבר הממונה על השכר באוצר, התייצב לצד עובדי בנק החקלאות, לקראת ההפרטה המתוכננת של פעילות הבנק הממשלתי. עובדי הבנק שכרו את שירותיו של גרניט, לצד עו"ד ארי הלל. העובדים נערכים לאפשרות שרוכשי הבנק ישנו את תנאי העבודה ויפטרו חלק מ-30 העובדים: הבנק עוסק בגביית חובות של הלוואות ממשלתיות שניתנו לחקלאים ובכוונת הממשלה להעביר את הגביה לידיים פרטיות. ראש הוועד, יוסי פורברג, נפגש אתמול עם ראש חטיבת עובדי הבנקים בהסתדרות, ציון שמע, כדי לטכס עימו עצה. פורברג מבקש בעיקר להבטיח תנאי פרישה נאותים לעובדים שייאלצו לעזוב.



בורג מזמין את אולמרט



איש העסקים בהווה והפוליטיקאי לשעבר אברהם בורג לא שוכח קולגות. לרגל השנה החדשה הזמין בורג את מ"מ ראש הממשלה ושר האוצר אהוד אולמרט לארוחת טרום-חג. אולמרט אמור להיות מסמר הערב שבורג מזמן בתוקף תפקידו כיו"ר חברת המזון ויטה. בארוחה ישתתפו מנהלי החברה ומבחר ספקים ולקוחות.



רקנאטי מחלק פרסים



ליאון רקנאטי חילק פרסים לבני נוער בתחרות אולימפידע 2005, תחרות בתחומי המדע והטכנולוגיה שעסקה הפעם בנושא אנרגיה וסביבה. הנערים והנערות ליאור שולץ, אלה אנגל, אולגה בסקרובני ומיכאל קליינזיט נבחרו כמנצחים בתחרות זו מתוך 6,000 תלמידים שניגשו לתחרות, שתשודר בחג הסוכות בערוץ 1. התחרות מנוהלת על ידי המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל בחיפה, בשיתוף עם הטכניון ומכון וייצמן למדע, ובסיוע משרד החינוך וחברת החשמל. הזוכים בארבעת המקומות הראשונים זכו במלגות לימוד בטכניון ובפרס כספי בשווי 500 שקל, שהוענקו להם על ידי רקנאטי המכהן כיו"ר משותף של המוזיאון למדע.



עוברים 



נעמה וינקלר מונתה למנהלת מוצר SQL MANAGEותיקי לקוחות בקבוצת דאטהסייף.



מינויים חדשים בשגריר: יוסי רגב מונה למשנה למנכ"ל בנוסף לתפקידו כסמנכ"ל הכספים, ניסים מזרחי מונה לסמנכ"ל תפעול ושרות, שמעון גליל מונה לסמנכ"ל שיווק ומכירות, ורונית אזולאי מונתה למנהלת מכירות.



למיכל פז-אשכנזי מונתה למנהלת יחידת המחקר בשוורץ שוקי הון



קובי חנוך מונה לנשיא ומנכ"ל פקטלייט נטוורקס, בתפקידו האחרון שימש כסגן נשיא בכיר למכירות בחברת וריסיטי, שנמנה על מקימיה



אורן שני מונה למנהל פיתוח עסקי של מוצר WaterFallבגיטה טכנולוגיות. בתפקידו הקודם שימש כמנהל לקוחות ראשי בחברת הייעוץ אבנת אבטחת מערכות מידע


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully