וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: בורסת טוקיו ללא שינוי לקראת הבחירות; סיאול זינקה ב-1.8%

דפנה מאור

7.9.2005 / 9:56

יונדאי מוטור זינקה ב-6.9% לאחר שזרוע המימון של ענקית התעשייה האמריקאית GE חתמה על הסכם לרכוש 43% ממניות חטיבת כרטיסי האשראי שלה



מדד ניקיי בבורסת טוקיו נסגר כמעט ללא שינוי, בעלייה של 0.06%, בשל חששות המשקיעים מתוצאות הבחירות ביום ראשון הקרוב. מניות חברות הנפט ירדו, בעוד מניות חברות הפלדה, שעלו בשבועות האחרונים, עברו מימושים. בסיאול נרשמה מגמה חיובית בולטת, ומדד קוספי עלה ב-1.8%. הונג קונג רשמה עלייה של 0.4% במחצית הראשונה של יום המסחר.



המשקיעים ביפאן נכנסים לעמדות נייטרליות לקראת תוצאות הבחירות לבית התחתון של הפרלמנט ביום ראשון, לאחר שרה"מ ג'וניצ'ירו קואיזומי פיזר את הפרלמנט והממשלה בעקבות כשלון הפרטת שירות הדואר ביפאן. השוק מצפה כי המפלגה השלטת, הליברלים-דמוקרטים, תנצח בבחירות, כפי שעשתה כמעט תמיד מאז מלחה"ע השנייה.



מניות יצרניות הפלדה בטוקיו עלו בחודש האחרון אולם היום עברו מימושים: ניפון סטיל, הגדולה בתחום ביפאן, ירדה ב-1.2%. מניית JFE הולדינגס ירדה ב-0.9%. מימושים נרשמו גם במניות הבנקים, שעלו ב-15% בחודש האחרון לנוכח תוצאות כספיות משופרות.



מניות יצרניות המכוניות הובילו את עליות השערים בדרום קוריאה. יונדאי מוטור זינקה ב-6.9% לאחר שזרוע המימון של ענקית התעשייה האמריקאית GE חתמה על הסכם לרכוש 43% ממניות חטיבת יונדאי קארד שלה, חברת כרטיסי האשראי. המתחרה קאיה עלתה ב-4.4%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully