וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויטשה טלקום החלה בהתקנות ניסיון של מערכת ה-BreezeMax של אלווירון

יורם גביזון

7.9.2005 / 10:15

T-Com ביססה את שירותי ה-DSL ונהפכה לספקית שירותי הפס הרחב הגדולה באירופה, עם יותר מ-6.7 מיליון עסקים ולקוחות קטנים



מערכות התקשורת האלחוטית רחבת הפס של אלווריון בטכנולוגיית Wimax זכו אתמול בהבעת אמון חשובה. חברת T-Com, שהיא חטיבת הפס הרחב של דויטשה טלקום, אחת מחברות הטלפוניה הגדולות בעולם, החלה בניסוי שדה של טכנולוגיית Wimax באמצעות מערכת BreezeMax 3500, כדי לספק ל-100 לקוחות שירותי פס רחב.



לקוחות אלה לא יכלו לקבל שירותי אינטרנט בפס רחב באמצעות טכנולוגיית DSL מסורתית. הניסוי יתבצע באמצעות חברת סימנס, שהיא השותפה הוותיקה של אלווריון, ומבוסס על תדרים מורשים שהוקצו לניסוי זה. T-Com ביססה את שירותי ה-DSL ונהפכה לספקית שירותי הפס הרחב הגדולה באירופה, עם יותר מ-6.7 מיליון עסקים ולקוחות קטנים.



במהלך הניסוי, שיימשך עד סוף מארס 2006, תציב T-Com את תחנות הבסיס במערכת ה-BreezeMax בערים Swisttal ו-St.Augustin שבקרבת בון, כדי לספק שירותי פס רחב אלחוטי.



צבי סלונימסקי, המנכ"ל הפורש של אלווריון, אמר לפני כמה ימים במצגת שנערכה לאנליסטים בתל אביב, ש-5-3 מיליון בתי אב המנויים על שירותיה של דויטשה טלקום אינם מסוגלים לקבל שירותי אינטרנט בפס רחב באמצעות טכנולוגיית DSL בשל טעות שנעשתה לפני 15 שנה בהקמת רשת הטלפון בגרמניה, וכיום לא ניתן לתקן את הטעות הזאת בעלות סבירה.



WImax היא טכנולוגיה אלחוטית המהווה תחליף לטכנולוגיית כבלים או DSL ומאפשרת שירותי אינטרנט בפס רחב לטווח של עד 30 קילומטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully