וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי הורוביץ מאמין בנסווקס למרות דחיית ההנפקה: החברה תגייס מיליון דולר מפונטיפקס ומשקיעים קיימים

צורי דאר

7.9.2005 / 16:53

הגיוס ייעשה לפי שווי חברה של 7 מיליון דולר לפני הכסף; על פי דיווח ביומדיקס, גם חברת הליס מחממת מיט"ב מגייסת כ-0.6 מיליון דולר



חברת ביומדיקס הבורסאית דיווחה היום כי חברת נסווקס מחממת מיט"ב, העוסקת בפיתוח טכנולוגיה למתן חיסונים דרך האף, מגייסת מיליון דולר מחברת ההשקעות פונטיפקס של אלי הורביץ והמשקיעים הקיימים.



במסגרת הגיוס, שייעשה לפי שווי חברה של כ-7 מיליון לפני הכסף, תשקיע פונטיפקס 700 אלף דולר והיתרה תושקע על ידי בעלי המניות הקיימים, חממת מיט"ב והיזמים - פרופ' חזי ברנהוץ, וד"ר נורית איל.



חברת נסווקס עוסקת בפיתוח טכנולוגיה יחודית למתן חיסונים דרך האף. החיסון הראשון אותו מפתחת החברה הוא חיסון לשפעת, הניתן דרך האף בהזלפה או תרסיס. החיסון דרך האף נועד להחליף את שיטת החיסון בהזרקה, ובכוונת החברה לפתח בעתיד גם חיסונים נוספים דרך האף כגון אנתרקס וצהבת.



הטכנולוגיה של החברה נועדה לענות על הדרישה הגוברת למתן חיסונים בצורה קלה ויעילה יותר, וכן לתת מענה לחיסון אוכלוסיות בזמני משבר - כגון מגיפות ואירועי טרור.



נסווקס דחתה לאחרונה תכנית לגייס 45 מיליון דולר לפי שווי של 90 מיליון דולר, ככל הנראה לתחילת אוקטובר.



נסווקס הוקמה ע"י פרופ' חזי ברנהולץ, ד"ר נורית איל וחממת מיט"ב. פרופ' ברנהולץ הוא הממציא והמפתח של תרופת הדוקסיל לסרטן, הנמכרת כיום ע"י חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון בהיקף שנתי של כחצי מיליארד דולר.



נסווקס פועלת בחממת מיט"ב בקרית שמונה הנשלטת על ידי ביומדיקס (67%), ופועלת כמרכז לעידוד יוזמות טכנולוגיות בתחומי מדעי החיים בביוטכנולוגיה ובמכשור רפואי. ביומדיקס דיווחה היום כי חברת הליקס מדיקל סיסטמס מחממת מיט"ב, המפתחת מערכת סריקה לאבחון סרטן השד, מגייסת 600 אלף דולר. בגיוס ישתתפו מיט"ב ומשקיעים נוספים לפי שווי של כ-3 מיליון דולר לפני הכסף. על בעלי המניות הגדולים בחברה נמנים חממת מיט"ב והיזמים אריה אמרה, אבי אמרה, ורון הדני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully