וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמהדע קיבלה הזמנה ראשונה לאספקת החלבון טרנספרין לניסויים קליניים למחלת הסרטן בהיקף של מיליון שקל

טל לוי

8.9.2005 / 9:24

מדובר בחלבון המצוי בדם ומשמש להולכת ברזל לתאי הגוף ומהם; החברה מציינת כי מחקרים שונים מצביעים על אפשרות לשימוש בחומר לצורך הולכת תרופות לתאים סרטניים



חברת התרופות הביו-פרמצבטית קמהדע, הודיעה היום כי קיבלה הזמנה ראשונה לאספקת חלבון הטרנספרין בהיקף כולל של מיליון שקל. הטרנספרין ישמש את הלקוח לפרויקט בשלב מתקדם של ניסויים קליניים בתרופות שבפיתוחו לטיפול במחלת הסרטן.



בהודעת הבורסה שפירסמה החברה נאמר כי הטרנספרין הינו חלבון המצוי בדם והוא משמש להולכת ברזל לתאי הגוף ומהם. עוד נמסר כי קיימים מחקרים המצביעים על אפשרות שימוש בטרנספרין להולכה ממוקדת של תרופות לתאי הגוף בכלל ולתאים סרטניים בפרט והפיכת הטיפול ליעיל יותר ופחות הרסני לתאי הגוף הבריאים.



מנכ"ל קמהדע, דוד צור, אמר היום כי "החברה נמצאת בשלבי מחקר ופיתוח ראשוניים להתאמת תהליך הייצור של הטרנספרין לשימוש בבני אדם וכחלק מתרופות של יצרנים אחרים" וכי "הזמנת הטרנספרין על ידי חברות לפיתוח תרופות לסרטן מהווה הוכחה נוספת לאיכות המוצרים הייחודיים של קמהדע מחד והרחבת מגוון המוצרים של החברה והפוטנציאל הגלום בהם מאידך".



קמהדע הנמצאת בבעלות ראלף האן, דוד צור וקרן ההשקעות של ליאון רקנאטי סיימה בשבוע שעבר גיוס של 30 מיליון שקל בבורסה לניירות ערך בתל אביב באמצעות מניות וכתבי אופציה והיא נסחרת לפי שווי של 87 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully