וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים לאחר שרכשו השליטה באספן מפישמן: הקונים החדשים מעוניינים לרכוש חברה זרה שבבעלותה מתחם מסחרי בציריך

טל לוי

8.9.2005 / 13:22

הנכס כולל שטח בנוי, המשתרע על פני 7,500 מ"ר ושטח נוסף של 8 דונם המשמש כחנייה, ועליו בנוי מתקן לשטיפת מכוניות ותחנת דלק; במקום נמצא גם שטח נוסף שגודלו 8.5 דונם



חברת הנדל"ן המניב , הודיעה לפני זמן קצר כי החלה לנהל משא ומתן וכן בדיקת נאותות לרכישת חברה זרה שבבעלותה מתחם מסחרי באזור ציריך שבשווייץ. מהודעת החברה עולה כי הנכס כולל שטח בנוי, המשתרע על פני 7,500 מ"ר ושטח נוסף של 8 דונם המשמש כחנייה, ועליו בנוי מתקן לשטיפת מכוניות ותחנת דלק. במקום נמצא גם שטח נוסף שגודלו 8.5 דונם.



עלות הרכישה הכוללת צפויה לעמוד על 19 מיליון פרנק שווייצי (כ-15.5 מיליון דולר), והיא צפויה להניב דמי שכירות שנתיים הנאמדים ב-1.1 מיליון פרנק שווייצי (כ-900 אלף דולר). קיומה של העסקה מותנה בסיום הליכי בדיקת הנאותות ובקבלת מימון מתאים.



אספן נדל"ן נשלטת בידי . לפני כחודשיים מכר אליעזר פישמן את רוב אחזקותיו באספן בנייה (37%) לשותפות סקאיוורדס שבשליטת שמעיהו רייכמן, אהוד עמיר ורוני צארום תמורת 52 מיליון שקל - מחיר המשקף שווי חברה של 140 מיליון שקל. צארום שהיה יזם ומנכ"ל אקסלינק, שנמכרה ב-550 מיליון דולר לקומברס, השקיע 31 מיליון שקל. רייכמן ועמיר, בני ה-28 שהתחילו לפני שנתיים בייזום בתחום הנדל"ן, השקיעו 21 מיליון שקל. הכסף ששילמו השניים הוא הון עצמי שנתמך על ידי קרוביו של שמעיה רייכמן, משפחת רייכמן מקנדה.



אספן נדל"ן נסחרת לפי שווי של 65 מיליון שקל, ומנייתה עלתה מתחילת השנה ב-18% ואילו החברה האם, אספן בנייה, נסחרת לפי שווי של 111 מיליון שקל, ומנייתה עלתה מתחילת השנה ב-17.5%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully