וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדמן סאקס מקצץ את תחזיות הרווח של AOL טיים וורנר

יהודה שויצר

22.6.2001 / 18:12

האנליסט ריצ'ארד סימון: "הורדה זו היא תולדה של העיכוב בהחלמת ענף הפרסום, הפוגע בהכנסות החברה, וחולשה מתמשכת בעסקי המוסיקה שלה"

בית ההשקעות גולדמן סאקס מקצץ את תחזית הרווח של קבוצת המדיה והאינטרנט AOL-טיים וורנר לשנת 2001. "הורדה זו היא תולדה של העיכוב בהחלמת ענף הפרסום, הפוגע בהכנסות החברה, וחולשה מתמשכת בעסקי המוסיקה שלה", אמר האנליסט ריצ'ארד סימון.

האנליסט קיצץ את תחזית הרווח EBITDA (רווח לפני ריבית, מס, פחת והפחתות) של החברה ל-10.8 מיליארד דולר, מתחזית קודמת של 10.975 מיליארד דולר. למרות ההורדה הדגיש האנליסט כי הוא משאיר את המלצתו למניית החברה ללא שינוי, על רקע הערכה כי יחול שיפור בעסקיה.

סימון ציין כי רווחי החברה יצמחו בשנת 2001 ב-29% - צמיחה גבוהה ביחס לחברות אחרות מתחום המדיה.

AOL לא משנה תחזיות

הורדת התחזיות של סימון מפתיעה בעיתוי זה, בעיקר לאור הודעתו של מנכ"ל החברה ביום רביעי. מנכ"ל AOL-טיים וורנר, ג'רלד לוין, אמר כי הכנסות החברה מפרסום מתייצבות, וכי AOL, קבוצת המדיה והאינטרנט, נמצאת בדרך הנכונה לעמוד ביעדים הפיננסיים לשנת 2001. לוין אמר בראיון לרויטרס כי לא נדרשים קיצוצי משרות נוספים או העלאת תעריפי השירות של AOL כדי לעמוד ביעדי 2001, אשר נקבעו מוקדם יותר השנה עם השלמת המיזוג בשווי 106 מיליארד דולר, שיצר את חברת המדיה והאינטרנט הגדולה בעולם.

"אינני בטוח שיש תפנית חיובית עדיין, אולם ההכנסות מפרסום מתייצבות", אמר לוין לרויטרס בראיון בפסטיבל הפרסום הבינלאומי בקאן. "לא שינינו את תחזיותינו ל-2001".

AOL-טיים וורנר - ביתם של מגזינים כ"טיים" ו"פיפל" ואמנים כמו מדונה - קבעה יעד של 11 מיליארד דולר ברווחים לפני ריבית, מס, פחת והפחתות ושל 40 מיליארד דולר בהכנסות בשנת 2001.

לצפייה בריכוז המלצות האנליסטים לחצו על הלינק "המלצות אנליסטים" שבראש העמוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully