וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו במכתב למתפקדים: "אני הליכוד האמיתי"

יוסי ורטר

8.9.2005 / 14:56

במכתב בן שלושה עמודים שנשלח למתפקדי הליכוד תוקף נתניהו בחריפות את ראש הממשלה וטוען: שרון מתכנן לסייע לפרס להיבחר



"נתניהו. הליכוד האמיתי", זוהי, כרגע, סיסמת מטהו של ח"כ בנימין נתניהו, המתמודד על ראשות הליכוד, מול ראש הממשלה אריאל שרון וח"כ עוזי לנדאו. סיסמה זו, שלטענת מקורבי נתניהו אינה סופית, מוטבעת על מכתב ארוך בן שלושה עמודים שהגיע אתמול לכ-140 אלף מתפקדי הליכוד, ובו תוקף נתניהו בחריפות את שרון, ומאשים אותו, בין היתר, בכוונה לפלג את הליכוד כדי לסייע לשמעון פרס להיבחר לראש ממשלה, זאת בהסתמך על כתבה שפורסמה ב"ידיעות אחרונות".



התאריך המופיע בראש המכתב הוא ה-1 בספטמבר, אך לדברי מטהו של נתניהו הוא נשלח לפני יומיים, ב-6 בחודש, וטרם הגיע לכל המתפקדים. ככל הנראה, הדברים המופיעים שם, נכתבו לפני שנתניהו החליט, על פי דיווחים אחרונים, למתן את דבריו ו"להתמרכז".



נתניהו כותב למתפקדים, ולחברי המרכז, כי שרון, כמו פרס בימי אוסלו, זורע אשליות כשהוא מבטיח ביטחון ושלום בעקבות ההתנתקות. "אריאל שרון הולך בדרך הפוכה (לזו של הליכוד). נסיגה ללא תמורה, עקירת יישובים, הפיכת אלפי יהודים לפליטים בארצם - כל אלה תוך הפרה בוטה של עקרונות הליכוד. כל אלה בניגוד להתחייבויות ששרון נתן". עוד מאשים נתניהו כי שרון "מאיים להרוס את הבית שסייע להקים במו ידיו. כל מי שטובת הליכוד לנגד עיניו, חייב לעשות מעשה".



למכתב מצורפים מימצאי סקר "שווקים פנורמה" שפורסם לפני כשבוע ב'קול ישראל', ממנו עולה כי גם נתניהו בראשות הליכוד, ולא רק שרון, יצליח להקים ממשלת ימין בכנסת הבאה. נתניהו גם מזכיר לקוראי המכתב מה עלה בגורלם של המתפלגים בהיסטוריה הפוליטית של ישראל - מבן גוריון, דרך ויצמן, שרון עצמו, יצחק מרדכי ומשה דיין = כולם התחילו עם תחזית מנדטים אופטימית, וסיימו עם מנדטים בודדים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully