וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטל צימצמה את טווח תחזית ההכנסות הרבעונית אך הותירה את נקודת האמצע ללא שינוי

ליאון איצקר

9.9.2005 / 9:15

אמרה כי העסקים נותרו במסגרת הציפיות; יצרנית השבבים הגדולה בעולם צופה כי ההכנסות ברבעון השלישי יהיו בטווח של 9.8-10 מיליארד דולר לעומת תחזית מיולי של 9.6-10.2 מיליארד דולר



אינטל (סימול INTC), יצרנית השבבים הגדולה בעולם, צימצמה ביום חמישי את הטווח של תחזית ההכנסות הרבעונית שלה אך הותירה את נקודת האמצע ללא שינוי ואמרה כי העסקים נותרו במסגרת הציפיות. מניית החברה ירדה ב-0.9% במסחר שלאחר הסגירה בעקבות העדכון המתוכנן.



אינטל צופה כי ההכנסות ברבעון השלישי יהיו בטווח של 9.8-10 מיליארד דולר, זאת לעומת תחזית של החברה מיולי להכנסות של 9.6-10.2 מיליארד דולר. נקודת האמצע של התחזית נותרה 9.9 מיליארד דולר, עלייה של כ-16% מ-8.5 מיליארד דולר שדווחו ברבעון השלישי בשנה הקודמת.



החברה אמרה בהודעתה כי היא ממשיכה לצפות צמיחה שנתית דו-ספרתית המונעת בעיקר על ידי ביקוש חזק לפטפורמות מחשבים ניידים.



אינטל אף אמרה כי היא צופה לשלם 225-275 מיליון דולר נוספים במסים במהלך הרבעון הקשורים להחזרה פוטנציאלית של כ-6.3 מיליארד דולר רווח מצטבר מחו"ל. החברה הוסיפה כי תחזית שיעור המס שלה לרבעון הרביעי לא השתנתה.



אינטל אמרה כי היא צופה כעת כי שולי הרווח הגולמי יהיו קצת מעל 60%, אך בתוך טווח של 59%-61%. קודם לכן צפתה החברה שולי רווח גולמי של 60%, פלוס מינוס שתי נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully