וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוג'ן איידק מתכננת ארגון מחדש וקיצוץ של 650 משרות - 17% מכוח העבודה

רויטרס

9.9.2005 / 13:07

החברה אמרה אתמול כי היא ממשיכה בדיונים עם הרשויות הרגולטוריות בנוגע לחזרה של התרופה לטרשת נפוצה טיסאברי לשוק בארה"ב והשקתה הפוטנציאלית באירופה



ביוג'ן איידק, אשר משכה השנה מהשוק את התרופה שלה לטרשת נפוצה - טיסאברי (Tysabri) - עקב חששות בטיחות, אמרה ביום חמישי כי היא מתכננת ארגון מחדש וקיצוץ של 650 משרות, או 17% מכוח העבודה שלה.



החברה אמרה כי היא מתכוונת להפחית את ההוצאות התפעוליות השנתיות ב-200-300 מיליון דולר. קיצוץ המשרות יהיה בכל החברה ויביא להוצאה לפני מס של 30-40 מיליון דולר, אמרה ביוג'ן.



החברה, הממוקמת בקיימברידג', מסצ'וסטס, אמרה כי היא אף מתכננת להפריד נכסים מסוימים, כולל מתקן ייצור בסן דייגו, נכס באושנסייד, קליפורניה, והתרופה שלה לפסוריאזיס, Amevive, אשר רשמה מכירות של 43 מיליון דולר ב-2004.



ביוג'ן אמרה כי הפעולות יאפשרו לה להוציא כ-200 מיליון דולר בשנה על פיתוח עסקי ומחקר חיצוני החל ב-2006, זאת לעומת 50 מיליון דולר שיועדו לפיתוח עסקי בשנה זו.



החברה אמרה כי היא ממשיכה בדיונים עם הרשויות הרגולטוריות בנוגע לחזרה של הטיסאברי לשוק בארה"ב והשקתה הפוטנציאלית באירופה. ביוג'ן ושותפתה האירית אלאן משכו את התרופה בפברואר לאחר שנקשרה למחלת מוח נדירה. הטיסאברי היא תרופה המתחרה בקופקסון של ענקית הגנריקה הישראלית - .


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully