וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרוס: המומנטום החיובי ופוטנציאל הצמיחה של קומברס ו-ורינט כבר מגולמים במחיר המניות

עומרי כהן

9.9.2005 / 16:13

האנליסט רוני בירון הותיר המלצת "החזק" לקומברס טכנולוג'י, והמלצה זהה גם לוורינט, בתוספת מחיר יעד של 38 דולר - נמוך ב-5% ממחיר השוק



חברת קומברס טכנולוג'י היכתה ברבעון השני של 2005 את ממוצע תחזיות האנליסטים, עם גידול של 22.5% בהכנסות ל-285.8 מיליון דולר ורווח פרופורמה של 14 סנט למניה. במקביל, העלתה קומברס את התחזיות לביצועיה ברבעון השלישי ובשנה כולה, אולם לדברי בבית ההשקעות אוסקר גרוס, חזרו על המלצת "החזק" למניה. "למרות המומנטום המתמשך בעסקיה של קומברס ופוטנציאל הצמיחה הטמון בהם, אנו מאמינים כי הגורמים הללו כבר מגולמים במחירה הנוכחי של המניה", כתב האנליסט רוני בירון.



מניית קומברס הגיבה אתמול לתוצאות בעלייה של 2.9% למחיר של 26.7 דולר, המשקף לחברה שווי של כ-5.7 מיליארד דולר בדילול מלא. לדברי בירון, הרמות בהן נסחרת כיום מניית החברה, משקפות לקומברס מכפיל 30 על הרווח הצפוי ב-2006, אשר משקף לדעתו באופן מלא את פוטנציאל הצמיחה של החברה בשנים הבאות.



מסיבה דומה הותיר בירון המלצת "החזק" לחברה הבת של קומברס טכנולוג'י - ורינט, וחזר גם על מחיר יעד של 38 דולר למניה - נמוך בכ-5% מהמחיר אליו טיפסה אמש בתגובה לתוצאותיה הרבעוניות. זאת, לאחר שוורינט עמדה ברבעון השני בתחזיות המוקדמות עם גידול 24.2% בהכנסות ל-74.7 מיליון דולר ורווח פרופורמה של 25 סנט למניה.



ורינט גם העלתה את תחזיותיה השנתיות, על רקע רכישת חטיבת הווידיאו של מולטיויז'ן מהונג-קונג תמורת 48 מיליון דולר, ורכישה של חברה נוספת בשם אופוס תמורת 12 מיליון דולר, עליה דווח כבר בשבוע שעבר. לדברי בירון, השיגה רשמה חטיבת הוידיאו של מוטיויז'ן הכנסות של 4-5 מיליון דולר ברבעון שהסתיים בסוף יוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully