וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסות וול סטריט נסחרות בעליות; מניית PalmSource מזנקת בכ-78%

TheMarker

9.9.2005 / 23:08

מדד מניות השבבים של בורסת פילדלפיה עולה ב-0.7%; מניית טקסס אינסטרומנטס עולה ב-1.8% לאחר שהעלתה תחזיות; אינטל יורדת ב-1.7%; מניית ביוג'ן איידק מאבדת 0.9%



בורסות וול סטריט נסחרות בעליות על רקע העלאת התחזיות של יצרנית השבבים טקסס אינסטרומנטס. מדד מניות השבבים של בורסת פילדלפיה עולה ב-0.7%. החוזים על הנפט הגולמי למסירה באוקטובר נסחרים במחיר של 65.06 דולר לחבית, עלייה של 57 סנט, במסחר בבורסת הסחורות של ניו יורק.



מחירי הייבוא לארה"ב עלו ב-1.3% באוגוסט, העלייה החדה ביותר זה 5 חודשים, דיווח היום משרד העבודה האמריקאי. תחזית הכלכלנים היתה לעלייה של 1.2% במחירי הייבוא באוגוסט, לפי סקר שערכה מרקטווטש, לאחר עלייה של 0.8% ביולי, אשר תוקנה מהערכה קודמת של 1.1%.



בניכוי העלייה של 7.1% במחירי הנפט המיובא, מחירי הייבוא נותרו ללא שינוי לאחר שלושה חודשים של ירידות. בניכוי כל הדלקים, ירדו מחירי הייבוא ב-0.2%. מחירי הייצוא מארה"ב ירדו ב-0.1% באוגוסט לאחר עלייה של 0.1% ביולי.



טקסס אינסטרומנטס (סימול TXN), יצרנית השבבים לטלפונים ניידים הגדולה בעולם, העלתה ביום חמישי את תחזיות הרווח וההכנסות לרבעון הנוכחי. החברה צופה כעת הכנסות של 3.48-3.62 מיליארד דולר לעומת תחזית קודמת של 3.29-3.56 מיליארד דולר. מניית טקסס אינסטרומנטס עולה ב-1.8%.



אינטל (סימול INTC), יצרנית השבבים הגדולה בעולם, צימצמה ביום חמישי את הטווח של תחזית ההכנסות הרבעונית שלה אך הותירה את נקודת האמצע ללא שינוי ואמרה כי העסקים נותרו במסגרת הציפיות. אינטל צופה כי ההכנסות ברבעון השלישי יהיו בטווח של 9.8-10 מיליארד דולר, זאת לעומת תחזית של החברה מיולי להכנסות של 9.6-10.2 מיליארד דולר. מניית אינטל יורדת ב-1.7%.



חברת התוכנה היפאנית Access אמרה כי תרכוש את חברת התוכנה האמריקאית PalmSource, יצרנית מערכת ההפעלה הפופולרית "פאלם", בעסקת מזומן של 324 מיליון דולר. החברה היפאנית תציע 18.5 דולר למניה, פרמייה של 83% למחיר הסגירה ביום חמישי. מניית PalmSource (סימול PSRC) מזנקת ב-77.6%.



ביוג'ן איידק, אשר משכה השנה מהשוק את התרופה שלה לטרשת נפוצה - טיסאברי (Tysabri) - עקב חששות בטיחות, אמרה ביום חמישי כי היא מתכננת ארגון מחדש וקיצוץ של 650 משרות, או 17% מכוח העבודה שלה. מניית ביוג'ן איידק (סימול BIIB) יורדת ב-0.9%.



יצרנית המטוסים בואינג דנה על הסדר לפיו היא עשויה לשלם עד 500 מיליון דולר לממשלת ארה"ב ולהימנע מתביעה בשתי חקירות פדרליות, דיווח היום "וול סטריט ג'ורנל". מניית בואינג (סימול BA) מוסיפה 0.7%.



פורד מוטור, יצרנית הרכב השניה בגודלה בארה"ב, ופיאט האיטלקית אמרו היום כי יפתחו במשותף פלטפורמה חדשה למכוניות קטנות באירופה. מניית פורד מוטור (סימול F) מאבדת 0.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully