וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויטשה בנק העלה את מחיר היעד לצ'ק-פוינט מ-26 ל-27 דולר: המניה נסחרת בדיסקאונט מהותי ביחס למתחרות

עומרי כהן

9.9.2005 / 18:51

חזר על המלצת "קנייה" למניה; מחיר היעד גבוה בכ-16% מהמחיר בשוק; "אם מגזר האבטחה ייהנה ממגמה חיובית עד סוף 2005 כפי שאנו צופים, צ'ק פוינט תירשום תשואה גבוהה יותר מהמגזר כולו"



בנק ההשקעות הגרמני דויטשה בנק חזר אתמול על המלצת "קנייה" למניית צ'ק פוינט, והעלה לה את מחיר היעד מ-26 ל-27 דולר - גבוה ב-16.6% מהמחיר בו נסחרה המניה אתמול. היום עולה צ'ק פוינט ב-0.1% ל-23.2 דולר.



"אנו רואים בצ'ק פוינט שחקנית מרכזית במגזר אבטחת המידע, ומעריכים כי מנייתה נסחרת בדיסקאונט מהותי, ביחס למניות המגזר האחרות", כתבו האנליסטים טוד רייקר, דן הרוורד ובראיין ת'אקראי. לדבריהם, צ'ק פוינט מסחרת כיום לפי מכפיל 17 על הרווח הצפוי לה ב-2006, בעוד ממוצע מכפילי הרווח במגזר האבטחה עומד כיום על 23. השלושה לא צופים, כי הפער הזה יעלם כליל, אולם לדעתם הוא יצטמצם ברבעונים הקרובים, מאחר וצ'ק פוינט ניצבת בעמדה טובה להכות את התחזיות בשוק.



"אנו אופטימיים לגבי עתידו של שוק אבטחת המידע כולו, ואם מניות מגזר זה ייהנו ממגה חיובית עד סוף השנה, כפי שאנו מצפים שיהיה, צפויה צ'ק פוינט לדעתנו לרשום תשואה גבוהה יותר מהמגזר כולו, על רקע התמחור הנוכחי הנמוך שלה", הסבירו בדויטשה בנק.



שלושת האנליסטים יצאו שלשום עם מספר תובנות מפגישה עם מנכ"ל צ'ק פוינט גיל שוויד. "השלושה מצאו עידוד מסוים בעובדה, שבחודשים האחרונים לא השתנתה רמת התחרות בסביבה העסקית של צ'ק פוינט. להערכתם, סביבת הביקושים נותרה אקטיווית, אולם מוקדם עדיין לדעת בודאות כיצד תסיים החברה את הרבעון השלישי. עם זאת, התחזיות שסיפקה החברה בעבר, נראות לפי שעה סבירות. בדויטשה בנק הוסיפו, כי צ'ק פוינט תמשיך בתוכנית רכישת המנויות החוזרת שלה, אשר נמשכת כבר מספר רבעונים ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully