וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ועד עובדי חברת החשמל: אין עילה ממשית לעיצומי המהנדסים והטכנאים

חיים ביאור

11.9.2005 / 8:58

במסגרת העיצומים, המהנדסים, ההנדסאים והטכנאים הפסיקו את העבודות לפיתוח של תחנות כוח, תחנות משנה וטורבינות



הוועד הארצי של עובדי חברת החשמל, בראשות דוד (מיקו) צרפתי, מגדיר כ"התפתחות מדאיגה" את העיצומים שנוקטים המהנדסים, ההנדסאים והטכנאים במחוז הצפון של החברה. במכתב ששיגר בסוף השבוע שעבר צרפתי ליו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות עופר עיני, נאמר "אין עילה ממשית לעיצומי המהנדסים. מדובר בבעיה עתידית שאולי תתרחש ב-2006, המטופלת על ידי ועדה משותפת להנהלה ולוועד הארצי".



במסגרת העיצומים, המהנדסים, ההנדסאים והטכנאים הפסיקו את העבודות לפיתוח של תחנות כוח, תחנות משנה וטורבינות. במקביל הם גורמים לשיבושים באגפי המחקר והפיתוח והנדסת המערכות ואינם מכינים תוכניות פיתוח עתידיות. העיצומים אינם גורמים להפסקות חשמל.



עילת השיבושים היא פיטורי מאות הנדסאים, מהנדסים וטכנאים הצפויים בחברת החשמל לאחר החגים, לטענת ועד המהנדסים וועד ההנדסאים והטכנאים. בשבוע שעבר התפרצו חברי שני הוועדים ללשכתו של מנכ"ל חברת החשמל, יעקב רזון, בדרישה להפסיק את הכנות החברה לפיטורים, כל עוד היא לא הגיעה עמם להסכם בעניין זה.



הוועד הארצי של עובדי חברת החשמל, המייצג גם את העובדים הכללים של החברה, מתנגד לעיצומים אלה, הפוגעים לטענתו באסטרטגיית המאבק שלו ובשמם הטוב של עובדי חברת החשמל.



בתגובה למכתבו של צרפתי שיגר יו"ר ועד המהנדסים במחוז הצפון, יעקב חי, פנייה למהנדסים בה נטען כי הוא פועל "כדי למנוע פיטורים ונגד קידום של מקורבים. לכן השבתנו את אתר חפצי-בה וחגית. לשיטתו של הוועד הארצי, יש לאחד כוחות עם ההנהלה נגד העובדים הסוררים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully