וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנפאואר: באוגוסט חלה ירידה של 3% בביקוש הכללי לעובדים בהשוואה ליולי

עינב בן יהודה

11.9.2005 / 11:16

בהשוואה לחודש המקביל אשתקד נרשמה עלייה של 10%; דליה נרקיס, מנכ"ל מנפאואר ישראל: הירידה נרשמה לאחר עלייה רצופה שנרשמה מתחילת השנה



באוגוסט נרשמה ירידה של 3% בביקוש הכללי לעובדים בהשוואה ליולי, כך עולה מנתוני חברת מנפאואר ישראל. בהשוואה לאוגוסט 2004 היה הביקוש לעובדים גבוה ב-10%. הנתונים עולים מהסקר החודשי של החברה, אשר מתבסס על מודעות דרושים (מלים ושטח) המתפרסמות בלוחות העיתונים הגדולים.



דליה נרקיס, מנכ"ל מנפאואר ישראל, מציינת כי הירידה נרשמה לאחר עלייה רצופה שנרשמה מתחילת השנה: "באוגוסט ראינו התמתנות עונתית צפויה בביקושים, הנובעת מהעובדה שעסקים וארגונים רבים נמצאים בחופשה וחלק מהפעולות העסקיות והשיווקיות של החברות נדחות לאחר החגים".



מהנתונים עולה כי בענף המסחר ושירותים חלה עלייה של 25% לעומת החודש המקביל אשתקד וירידה של 4% לעומת החודש הקודם. העליות המשמעותיות לעומת החודש המקביל אשתקד חלו בביקוש לאנשי אבטחה, למנהלים זוטרים בשירותים, מפיצים, זבנים, קופאים ועובדי מסעדות.



בענף ייצור תעשייה ומתכת חלה עלייה של 20% לעומת החודש המקביל אשתקד, וירידה של 6% לעומת יולי. בענף אקדמאים וניהול נרשמה עלייה של 19% לעומת החודש המקביל אשתקד וירידה של 4% לעומת החודש הקודם. בהשוואה לחודש המקביל אשתקד נרשמה עלייה בביקושים למנהלים בדרגות הביניים, עובדים סוציאלים, עורכי דין ועובדים בענף הפרסום.



בענף מקצועות הנדסיים חלה עלייה של 14% לעומת החודש המקביל אשתקד ועלייה של 8% לעומת יולי. עוד עולה מהנתונים כי בענף שירותי משרד חלה עלייה של 4% לעומת החודש המקביל אשתקד ויציבות לעומת יולי. בענף שיווק ומכירות חלה ירידה של 11% לעומת אוגוסט 2004 וירידה של 6% לעומת יולי השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully