וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכיינית ערוץ פלייבוי בישראל ביקשה מיו"ר מועצת הכבלים והלוויין להתערב בסכסוך בינה ובין YES

בועז גריילסמר

11.9.2005 / 13:34

עיקר הסכסוך הכספי בין פליי טי.וי ל-YES נובע מטענתה של מפיקת פלייבוי, כי YES איפשרה לצפות בערוץ בהנחות ובחינם במסגרת מבצעי שיווק שונים, ללא הסכמתה של פליי טי.וי



חברת פליי טי.וי, זכיינית ערוץ פלייבוי בישראל, פנתה ליו"ר מועצת הכבלים והלוויין יורם מוקדי וביקשה ממנו להתערב בסכסוך שבינה לבין YES. בהמשך למכתבה של פליי.טי.וי, פתחה המועצה בהליך בירור מול YES. מהמכתב ששלחה פליי טי.וי למוקדי עולה כי החברה שכרה משרד חקירות לצורך הוכחת טענותיה נגד חברת הלוויין.



עיקר הסכסוך הכספי בין פליי טי.וי ל-YES נובע מטענתה של מפיקת פלייבוי, כי YES איפשרה לצפות בערוץ בהנחות ובחינם במסגרת מבצעי שיווק שונים, ללא הסכמתה של פליי טי.וי.



בפליי טי.וי טוענים כי מבצעי השיווק של YES גרמו לחברה נזק כספי. הסכסוך הועבר לבורר, ונמצא בטיפולו בימים אלה.



במכתב למוקדי טוענת פליי טי.וי כי "במסגרת כתבי הטענות שהועברו בין הצדדים במהלך הבוררות, הודתה YES בהפרות בוטות של כללי המועצה במהלך ארבע השנים האחרונות". בין השאר, טוענת פליי טי.וי כי YES מעניקה לכל עובדיה אפשרות צפייה חינם בכלל הערוצים הארוטיים המשודרים על ידיה, כי YES העניקה ללקוחותיה חודשי מבצע של צפייה חופשית בערוץ פלייבוי תמורת סכום סמלי של שקל אחד לחודש וכי YES סיפקה ללקוחות חדשים קופונים המאפשרים צפייה חינם בתכנים ארוטיים. כל זאת, בניגוד להסכם בין החברות.



לנוכח הטענות המועלות במכתב, מבקשת פליי טי.וי ממוקדי "להפעיל את סמכותה מכוח חוק התקשורת, לפתוח בחקירה כנגד YES ולנקוט בעקבותיה בכל הצעדים הנדרשים והמתחייבים".



תגובת YES טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully