וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימוש נכסים בהונגריה בשנה שעברה העביר את אלביט הדמיה להפסד תפעולי של 6.5 מיליון שקל ברבעון השני

נתן שבע

11.9.2005 / 16:20

אלביט הדמיה תרשום רווח של יותר מחצי מיליארד שקל במהלך 2006-2005 עם מכירת נכסים בפולין ובצ'כיה; את מחצית השנה מסיימת אלביט הדמיה עם הפסד נקי של 41 מיליון שקל



, שבשליטת מוטי זיסר, הפסידה ברבעון השני של השנה 30.8 מיליון שקל לעומת הפסד של 54 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הכנסותיה של החברה ירדו ב-16% והסתכמו ב-143.9 מיליון שקל.



במהלך הרבעון השני עברה החברה להפסד תפעולי של 6.4 מיליון שקל לעומת רווח של 18.8 מיליון שקל ברבעון המקביל. המעבר להפסד מוסבר בראש ובראשונה בירידה בהכנסות לעומת הרבעון המקביל, אז נכללו הכנסות של 16 מרכזים מסחריים בהונגריה שנמכרו במהלך השנה האחרונה - מרביתם לקבוצת קלפייר הצרפתית. בנוסף הוצאות המו"פ של החברה עלו ב-65% ל-15.1 מיליון שקל בשל השקעתה של החברה באיינסייטק, שאותה כזכור עומדת החברה להנפיק במהלך השנה בוול סטריט.



תוצאותיה של החברה אינן כוללות בשלב הזה רווח הון של יותר מחצי מיליארד שקל (לפני מס). רווח זה צפוי להגיע ממכירת ארבעה מרכזים מסחריים פעילים בפולין, שלושה מרכזים בשלבי פיתוח בפולין וכן שני מרכזים בפיתוח בצ'כיה - תמורת כ-550 מיליון דולר לחברת קלפייר הצרפתית. על הסכם העקרונות לכך חתמה החברה במהלך חודש מאי ועיקר הרווח ישולם במהלך 2005 ו-2006.



הוצאות המימון של החברה הסתכמו בכ-31.8 מיליון שקל לעומת הוצאות מימון של כ-74.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון בהוצאות המימון נובע בעיקר מהפסדים מפעילות במגזרים פיננסיים של כ-42 מיליוני שקל שנרשמו ברבעון המקביל אשתקד. בנוסף, נכללה במהלך הרבעון השני הוצאה של 22.6 מיליון שקל שנבעה ממכירת אחזקותיה בוויקון ומהפסד הנובע מהפרשה לירידה בשיעור ההחזקה בחברת הבת אלסינט.



את מחצית השנה הראשונה מסיימת אלביט הדמיה עם הכנסות הפסד נקי של 41 מיליון שקל לעומת הפסד של 24.1 מיליון שקל ברבעון המקביל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully