וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבע חנכה מפעל בירושלים בהשקעה כוללת של 80 מיליון דולר

יורם גביזון

12.9.2005 / 15:21

המפעל עתיד לייצר בשלב הראשון 4 מיליארד טבליות בשנה, ועם סיום השלב השני ייצר 8 מיליארד טבליות בשנה; יעסיק 500 עובדים כאשר יגיע לתפוקה מלאה



חברת חנכה מפעל חדש בהר חוצבים בירושלים לייצור טבליות בהשקעה כוללת של 80 מיליון דולר. המפעל עתיד לייצר בשלב הראשון 4 מיליארד טבליות בשנה, ועם סיום השלב השני ייצר 8 מיליארד טבליות בשנה.



ההשקעה הראשונית במפעל הסתכמה עד כה ב-65 מיליון דולר, ועם השלמת השלב השני תגדל ההשקעה ל-80 מיליון דולר.



המפעל החדש יעסיק 500 עובדים כאשר יגיע לתפוקה מלאה. טבע מעריכה שהמפעל, שמבוסס על הטכנולוגיות המתקדמות והחדישות ביותר, עתיד להיות בין מפעלי הייצור הטובים מסוגם בתעשייה הפרמצבטית העולמית, ויהיה מפעל הדגל של חברת טבע.



כושר הייצור של המפעל החדש יקנה לטבע יכולת תגובה מהירה לצורכי לקוחותיה. המפעל משתרע על שטח של 25 אלף מ"ר, וייצר 100 מוצרים שונים בשנה. המפעל עתיד לייצא בתפוקה מלאה בסכום של 500 מיליון דולר לשנה.



המפעל החדש בהר חוצבים הוא המפעל ה-20 של טבע ברחבי העולם, ומצטרף למפעל הקיים באזור התעשייה בהר חוצבים.



טבע ייצרה עד כה 180 מיליון מנות של תרופות בהזרקה לשנה ו-20 מיליארד טבליות לשנה במפעליה ברחבי העולם. מפעלה של החברה בכפר סבא ייצר 8 מיליארד טבליות בשנה, כך שהמפעל החדש בהר חוצבים יגדיל את כושר הייצור של טבע ב-40%.



ישראל מקוב, מנכ"ל חברת טבע: "בישראל קיים הון אנושי איכותי שמהווה את הבסיס לבחירתנו להקים מרכזי מצוינות גלובליים בתחומי הניהול, הייצור, המחקר והפיתוח פה בישראל. המפעל החדש בירושלים, בין הגדולים מסוגו בעולם, הוא דוגמה למרכז מצוינות גלובלי. טבע כחברה ישראלית גלובלית בחרה להעצים את היתרון התחרותי הגלום בישראל באמצעות השקעה של עשרות מיליוני דולרים בתשתית תעשייתית בארץ, שמאפשרת לנו להרחיב את כושר הייצור בישראל ולהמשיך להיות היצואן המוביל במשק".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully