וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: רכישות סקייפ וסיבל עשויות לסייע להמשך העליות במניות הטכנולוגיה; חוזים לריטליקס ב-2 מיליון דולר

אפרת נוימן

12.9.2005 / 23:03

רדוור מינתה לראשונה סמנכ"ל שיווק; תתקין פתרונות לניתוב עומסים באוניברסיטת קונקורדיה; חוזה לנס ב-14 מיליון שקל; צפי לפתיחה מעורבת במדדים



ירידה של כמעט 10% במחירי הנפט הגולמי וציפיות המשקיעים להקפאה זמנית של גל העלאות הריבית בארה"ב, סייעו בסוף השבוע שעבר לשוק המניות האמריקאי להשלים עלייה דו שבועית של 3% ולהיצמד לשיא של כארבע שנים. למרות התמונות הקשות שהותירה אחריה סופת ההוריקן קתרינה, הפגינו בורסות וול סטריט חוסן, אשר עשוי להעיד על גל חדש של עליות שערים, לאחר מימושי הרווחים שנרשמו במרבית ימי חודש אוגוסט.



לאחר עלייה שבועית של 1.6%-2.2% במדדי המניות המובילים, מצביעים היום החוזים העתידיים על ירידה של עד 0.1% בפתיחת שבוע המסחר. עם זאת, עסקות ענק במגזר הטכנולוגיה עשויות לסייע להמשך המגמה החיובית במניות התוכנה והתקשורת. הנפט הגולמי מאבד עוד 11 סנט ל-63.97 דולר, בהמשך לירידה שבועית של 5.2%.



ענקית התוכנה אורקל הודיעה כי תשלם 3.61 מיליארד דולר בתמורה לרכישת חברת סיבל סיסטמס, המתמחה בפיתוח תוכנת לניהול קשרי לקוחות (CRM). בתחום זה פועלת גם אמדוקס, לצד פעילותה בתחום הבילינג.



במקביל, דיווחה ענקית המסחר באינטרנט eBay כי תרכוש את ספקית שירותי הטלפון ברשת - skype, תמורת כ-4.1 מיליארד דולר. במסגרת העסקה, תשלם אי-ביי 1.3 מיליארד דולר במזומן וסכום זהה במניות. תשלום נוסף בהיקף של 1.5 מיליארד דולר ישולם לבעלי סקייפ בשנים 2008-2009, בהתאם לתוצאות שתשיג החברה.



היום לא צפויים להתפרסם בארה"ב נתונים מקרו כלכליים כבדי משקל, אולם החל ממחר צפוי גל של נתונים כאלו, אשר עשוי להשפיע רבות על המגמה השבועית. נתוני האינפלציה, הגירעון המסחרי והגירעון התקציבי של ארה"ב הם רק חלק מהנתונים שעתידים להיחשף ביום שישי.



בקרב החברות הישראליות דיווחה היום כי תתקין פתרונות לניתוב עומסים במערכת המחשוב של אוניברסיטת קונקורדיה מוויסקונסין ארה"ב. במקביל, החליטה רדוור כי הגיעה העת למנות לחברה סמנכ"ל שיווק במשרה מלאה, ומינתה לתפקיד את הד"ר מישל בלאנק.



, המספקת פתרונות תוכנה לרשתות שיווק ולחנויות במגזר הקמעוני, נבחרה לספק מערכות תוכנה לשתי ספקיות מזון אמריקאיות, Affiliated Foods Southwest ו-Berner Food Service. הפרויקטים להטמעת המערכות כבר החלו, וצפויים להסתיים בשנת 2006. היקף החוזים מוערך ב-2 מיליון דולר, ומניית החברה מגיבה בעלייה של 1.8% בבורסת ת"א.



אתמול חזרו בגאון בית השקעות על המלצת "קנייה" למניה, וצירפו לה מחיר יעד של 126 שקל (כ-28 דולר). מחיר זה גבוה בכ-17% מהמחיר בנאסד"ק.



נס טכנולוגיות (סימול: NSTC) תספק בחמש השנים הקרובות שירותי תשתיות מחשוב במיקור חוץ לחברת תדיראן ספקטרלינק תמורת כ-14 מיליון שקל. במסגרת הפרויקט יקבלו כ-13 אנשי צוות של נס אחריות על מערך המחשוב של תדיראן ספקטרלינק ועל תפעול תשתיות המחשוב של הארגון.



חנכה היום בירושלים מפעל לייצור טבליות בהשקעה כוללת של כ-80 מיליון דולר. המפעל עתיד לייצר בשלב הראשון כ-4 מיליארד טבליות בשנה, ויכפיל את היקף הייצור עם סיום השלב השני.



ליפמן (סימול: LPMA) דיווחה כי נבחרה לספקית מועדפת של חברת כרטיסי הקמפוס האמריקאית - CBORD. ליפמן, אשר מתמחה בפיתוח ובייצור מכשירי לתשלום אלקטרוני באמצעות כרטיסי תשלום, אמורה לספק לחברה האמריקנית מסופי נורית 8320, שימותגו תחת השם epic card reader.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully