וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התשתיות וההנדסה מלרג תגייס כ-70 מיליון שקל במניות ואג"ח לפי שווי של כ-110 מיליון שקל

נתן שבע

12.9.2005 / 15:45

הגיוס יכלול מניות בהיקף של 32 מיליון שקל, אג"ח להמרה בהיקף של 38 מיליון שקל וכתבי אופציות; את ההנפקה יובילו לאומי ושות' חתמים והראל חיתום



חברת מלרג, העוסקת בפרויקטי תשתיות והנדסה אזרחית, מתכוונת לגייס מהציבור כ-70 מיליון שקל באמצעות מניות ואג"ח במהלך חודש ספטמבר. את ההנפקה יובילו לאומי ושות' חתמים והראל חיתום.



מלרג, בבעלות משותפת של מיכאל הירשברג ויוסי מלמד, תונפק לפי שווי של כ-112 מיליון שקל לפני הכסף. הגיוס יכלול מניות בהיקף של 32 מיליון שקל ואג"ח להמרה בהיקף של 38 מיליון שקל, וכתבי אופציות.



החברה מתמחה בביצוע פרויקטים הנדסיים תחבורתיים בעורקי תנועה ראשיים ובעלי נפחי תנועה גדולים, הדורשים ידע הנדסי וניהולי ברמה גבוהה ביותר, כולל פיתוח צנרת תת קרקעית, הקמת גשרים ומחלפים ועבודות עפר וסלילה. בין לקוחותיה העיקריים: חברת נתיבי איילון ודניה סיבוס.



את שנת 2004 סיימה החברה עם הכנסות של 131 מיליון שקל וברווח נקי של 16.4 מיליון שקל. את המחצית הראשונה של שנת 2005 מסיימת החברה עם עלייה של 38% בהכנסות לעומת המחצית המקבילה ל-85 מיליון שקל. הרווח הנקי זינק ב-63% ל-12.6 מיליון שקל. הונה העצמי של החברה ערב ההנפקה הסתכם בכ-35 מיליון שקל.



מנכ"ל משותף במלרג, מיכאל הירשנברג, אמר כי מלרג תמשיך להעמיק ולהרחיב את פעילות הקבוצה בתחום התשתיות. "אנו ממשיכים באסטרטגיית הצמיחה בפעילויות תחומי הליבה של הקבוצה ופועלים לכניסה לפרויקטים מסוג BOT. במקביל, אנו פועלים להרחבת הפעילות בתחום התשתיות והנדל"ן בחו"ל", הוא אומר.



בין הפרויקטים אותם מבצעת מלרג בימים אלה נכללים עבודות פיתוח, סלילה והרחבת נתיבי איילון דרום, כולל מחלף דב הוז ומחלף יוספטל; הרחבת קטע יוספטל-קוממיות, וקטע צומת חולון-תל גיבורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully