וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקושים של חצי מיליארד שקל בהנפקה לציבור של ברן: השלימה גיוס של 80 מיליון שקל בהנפקת אג"ח ואופציות

נתן שבע

12.9.2005 / 17:21

בשל הביקושים ירד חלקם של המוסדיים בהנפקה ל-32 מיליון שקל; התשואה האפקטיווית עומדת על כ-6.8%; את ההנפקה הובילו לאומי ושות' וגמול סהר חתמים



חברת ההנדסה השלימה בהצלחה גיוס של 80 מיליון שקל באמצעות אג"ח ואופציות, הניתנות להמרה לאג"ח. החברה סיימה היום בהצלחה את המכרז הציבורי לאחר שכבר הבטיחה כ-80% מהיקף ההנפקה (64 מיליון שקל) לפני שבועיים במכרז המוסדי. את ההנפקה הובילו לאומי ושות' וגמול סהר חתמים.



בהנפקה לציבור היום נרשמו ביקושים גבוהים של מעל 500 מיליון שקל (על גיוס של 16 מיליון שקל). בעקבות זאת ירד חלקם של המוסדיים בהנפקה למחצית, כלומר - כ-32 מיליון שקל. שיעור ההקצאה של הציבור עומד על כ-9%.



ברן הנפיקה אג"ח צמוד נושאות ריבית שנתית בשיעור של 4.85%, ובנוסף גם כתבי אופציות הניתנות להמרה לאיגרות חוב. התשואה האפקטיווית בהנפקה עומדת על כ-6.8%. בסך הכל, השלימה החברה גיוס של כ-180 מיליון שקל לאחר שהחברה גייסה לפני כשלושה חודשים כ-56 מיליון שקל מגופים מוסדיים (היתרה הובטחה על ידי החברה הבת). אם ימומשו האופציות, יגדל הגיוס להיקף של 260 מיליון שקל.



ברן עברה להפסד של 3.9 מיליון שקל ברבעון השני בשל הפרשה של 11.6 מיליון שקל, לפי דרישת רשות ני"ע. האחרונה ביקשה מחברת ההנדסה להפריש את חלקה בגין ההתדיינות בינה לבין הצבא האמריקאי בנוגע לפרויקט ההקמה בבסיס נחשונים. בנטרול ההוצאה החד פעמית, הצליחה ברן להראות שיפור בתוצאות בכל תחומי הפעילות, והכנסותיה צמחו ב-40% ל-258 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully