וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות ני"ע שכרה את משרד רו"ח יהודה ברלב לצורך ביצוע ביקורות בקרב חברות חשודות; המשרד לא פתח עדיין בבדיקות

רם דגן

12.9.2005 / 17:34

מדובר ביוזמה של הרשות להרחבת הפיקוח בשוק בכפוף להוראות חוק ני"ע, המאפשר לרשות לבצע בדיקות במשרדי החברות ואף להיעזר בגורמים מקצועיים; הבדיקות של משרד רו"ח - צעד מקדים לפני פתיחה בחקירה



רשות ני"ע שכרה לאחרונה את משרד רו"ח יהודה ברלב לצורך ביצוע ביקורות יזומות שיבוצעו במשרדיהן של חברות אשר נחשדות על ידי הרשות באי סדרים. ל-TheMarker נודע כי עד כה לא פתח המשרד בבדיקה כלשהי מטעם הרשות באחת מן החברות שנחשדות על ידה.



על פי הוראות סעיף 56 (א) לחוק ני"ע, רשאית הרשות לבצע בדיקות במשרדיהן של פירמות אשר נחשדות בניהול לא תקין. בנוסף לסמכות הזו, רשאית הרשות, בהתאם לסעיפי החוק, לשכור לצורך הבדיקות הללו גורמים מקצועיים אשר יסייעו לה בביצוע הבדיקות והחקירות.



כאמור, תפקידו של משרד ברלב יהיה לבצע ביקורות חשבונאיות בספרים של פירמות אשר קיים ברשות חשד כלפיהן, כאשר רק לאחר שיתקבלו מסקנות הביקורות הללו יוחלט ברשות האם להתחיל בחקירה שבסיומה אף ייתכן שיוחל בהליך פלילי כנגד החברות.



ממשרד רו"ח יהודה ברלב נמסר כי המשרד מנוע מלהגיב על העניין. ברשות ני"ע אישרו כי אכן החלו לאחרונה ליזום מהלכים להרחבת הפיקוח בשוק ההון וכי שכרו לצורך כך גורמים מקצועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully