וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורם ארבל חוזר לרשת וערוץ 2: יגיש בשבועות הקרובים שני ספיישלים במסגרת שידורי הזכיינית

בועז גריילסמר

12.9.2005 / 17:36

ב-18 בספטמבר יעלה לאוויר ספיישל עם ארבל, העוסק בבחינת איכות החיים; ב-25 בספטמבר יעלה לאוויר ספיישל עם ארבל, שיעסוק בהתאמה זוגית



יורם ארבל חוזר לרשת וערוץ 2, ויגיש בשבועות הקרובים שני ספיישלים במסגרת שידורי הזכיינית. בעבר הגיש ארבל את התוכנית "מי רוצה להיות מליונר" ששודרה ברשת.



ב-18 בספטמבר יעלה לאוויר ספיישל עם ארבל, העוסק בבחינת איכות החיים באמצעות בדיקת הפער בין הגיל הכרונולוגי, זה הנחגג בכל שנה ביום הולדת, לבין הגיל שלנו במציאות היום יומית.
לצד ארבל יוצג פאנל "מומחים": הסטנדאפיסט שלום אסייג ומומחים מתחומים שונים, הקשורים לאיכות חיים. המבחן יחולק לשישה חלקים: בריאות ואיכות חיים, בטיחות וסגנון חיים, כושר, תזונה.



ב-25 בספטמבר יעלה לאוויר ספיישל עם ארבל, שיעסוק בהתאמה זוגית. התוכנית "מבחן הזוגיות" תעניק לצופים בבית את האפשרות לבדוק האם הם מתאימים לבן זוגם העתידי, זה שעמו הם חיים בהווה, או בן זוג שאיתו חיו בעבר.



בעזרת קובץ היגדים בנושא זוגיות, תבדוק התוכנית איזה טיפוס אנחנו בזוגיות, בהתבסס על תיאוריה המגדירה 6 טיפוסים אופייניים במערכות יחסים. באולפן יהיו 12 רווקים, 12 רווקות ו-12 זוגות נשואים, או הנמצאים בקשר, אשר ימלאו את השאלונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully