וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ים קריימר מקפיץ את רדוויז'ן ב-11%: המליץ על המניה בתוכנית הטלוויזיה שלו "Mad Money" ברשת CNBC

TheStreet.com

12.9.2005 / 20:33

קריימר אמר שרדוויז'ן היא המניה עבור מי שמחפש אחזקה בספקית של מוצרים לשוק הבטחוני עם הפנים לעתיד; "השוק עדיין לא הפנים הפנייה של החברה לשוק הצבאי; המניה הפכה לאחרונה לזולה מדי"



מאת TheStreet.com ועומרי כהן



מניית מזנקת הערב בנאסד"ק 11.3% ל-13.4 דולר, בתגובה למלים חמות שאמר היום על החברה ג'ים קריימר בתוכנית הטלוויזיה שלו "Mad Money" ברשת CNBC. קריימר אמר היום כי רדוויז'ן היא המניה עבור מי שמחפש אחזקה בספקית של מוצרים לשוק הבטחוני עם הפנים לעתיד.



רדוויז'ן מפתחת תוכנות לשיחות ועידה בווידיאו, אשר משמשות לאחרונה את הצבא האמריקאי בעיראק. קריימר עצמו אינו מתלהב ממרבית המניות של חברות התוכנה בתחום שיחות הוועידה, מאחר שהטכנולוגיה שלהן יועדה בעיקר למגזר העסקי, אשר אינו מראה בינתיים צורך רב בה.



אולם לצבא יש צורך רב בטכנולוגיה כזאת, ולרדוויז'ן יש יתרון רב על מתחרותיה בשוק, כאשר המוצרים שלה כבר משמשים כיום הן את הצבא האמריקאי והן את הצבא הישראלי. לדברי קריימר, השוק עדיין לא הפנים את פנייתה של רדוויז'ן לעבר השוק הצבאי ולכך, כנראה, מסכים גם יו"ר החברה, אשר רכש באחרונה 247 אלף ממניות החברה.



קריימר גם ענה בתוכניתו לשאלות הצופים, אשר עסקו בין השאר בתוצאות שהציגה רדוויז'ן ברבעון השני של 2005. קריימר ציין כי התוצאות היו מאכזבות, אולם הגדיר אותן כחד פעמיות וכגורם לכך שהמניה הפכה כעת לזולה מדי.



צופה אחר ביקש לשמוע כיצד תושפע רדוויז'ן מנסיגה מוקדמת של הכוחות האמריקאים מעיראק, או לחילופין מקיצוץ בתקציב הביטחון של ארה"ב. קריימר הסביר בתגובה כי מערכת שיחות הוועידה של רדוויז'ן היא בדיוק המוצר אשר מתאים לשינויים בצבא, המנסה לצמצם את הוצאותיו ולפעול בצורה יעילה יותר. כך שגם אם התקציב יקוצץ, ימשיך הצבא האמריקאי לרכוש את המערכות של רדוויז'ן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully