וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: רדוויז'ן עלתה 11% במחזורים ערים

אפרת נוימן

12.9.2005 / 23:18

מרקורי הוסיפה 4.6% על רקע רכישת חברה ב-14 מיליון ד'. נייס הוסיפה 4%; מאינד עלתה 2.3% במחזור גבוה, נאסד"ק הוסיף 0.3%

שבוע המסחר בוול סטריט התחיל עם חיוך קטן, כשהמשקיעים מקבלים בברכה כמה עסקות ענק במגזר הטכנולוגיה ובהמשך לעליות שחתמו את שבוע המסחר הקודם. גם ירידה במחירי הנפט סייעה לאופטימיות. עליות איפיינו את המסחר גם אצל מרבית הנציגות הישראליות הבכירות במגזר הטכנולוגיה. בסיום המסחר הוסיף הנאסד"ק 0.3% לרמה של 2,183 נקודות. הדאו ג'ונס נותר כמעט ללא שינוי ברמה של 10,683 נקודות.

ענקית התוכנה אורקל הודיעה, כי תשלם 5.85 מיליארד דולר בתמורה לרכישת חברת סיבל סיסטמס, המתמחה בפיתוח תוכנת לניהול קשרי לקוחות. במקביל, דיווחה ענקית המסחר באינטרנט eBay כי תרכוש את ספקית שירותי הטלפון ברשת skype, תמורת כ-4.1 מיליארד דולר.

בין תקופת הדו"חות וקצת לפני פתיחת עונת אזהרות הרווח, דיווחו כמה חברות ישראליות על עסקות חדשות. ריטליקס, המספקת פתרונות תוכנה לרשתות שיווק ולחנויות במגזר הקמעוני, דיווחה על הסכם עם שתי ספקיות מזון אמריקאיות בהיקף מוערך של 2 מיליון דולר. מניית החברה הגיבה בעלייה של 3.6% ל-24.7 דולר, אם כי במחזור נמוך. בגאון בית השקעות חזרו השבוע על המלצת "קנייה" למניה, וצירפו לה מחיר יעד של 126 שקל (כ-28 דולר).

רדוור דיווחה כי תתקין פתרונות לניתוב עומסים במערכת המחשוב של אוניברסיטה בארה"ב וגם הודיעה על מינוי סמנכ"ל שיווק. המניה הגיבה להחלטות בעלייה קלה של 0.5% ל-7 דולרים. החברה האחות - רדוויז’ן, בלטה בזינוק של 11% למחיר של 13.4 דולר במחזורי מסחר גבוהים, על רקע דברים שאמר על החברה ג'ים קריימר בתוכנית הטלוויזיה שלו "Mad Money" ברשת CNBC. קריימר אמר כי רדוויז'ן היא המניה עבור מי שמחפש אחזקה בספקית של מוצרים לשוק הבטחוני, אשר פניה לעתיד.

מניית מרקורי לא כל כך הצליחה להתרומם מאז סוף מאי ולפני שבוע גם נגעה המניה בשפל של קרוב לשנה. היום הוסיפה המניה 4.6% ל-39.4 דולר לאחר שהחברה דיווחה על שתי רכישות שביצעה לאחרונה, במטרה להגדיל את מגוון פתרונות התוכנה לשוק הארגוני. מרקורי רכשה את חברת BeatBox Technologies מפנסילווניה תמורת 14 מיליון דולר במזומן. מרקורי גם רכשה בסוף יולי טכנולוגיות m-Test לבדיקות אלחוטיות משותפתה הבריטית Intuwave.

בין המדווחות גם נס טכנולוגיות, שחוגגת החודש שנה להנפקה בנאסד"ק. החברה הודיעה כי תספק בחמש השנים הקרובות שירותי תשתיות מחשוב במיקור חוץ לחברת תדיראן ספקטרלינק תמורת 14 מיליון שקל. נס, שאיבדה מאז ההנפקה כרבע משווייה, הוסיפה 1.5% ל-9.1 דולרים.

מניית ליפמן איבדה היום 2.1% ל-31.3 דולר, למרות שהחברה דיווחה כי נבחרה לספקית מועדפת של חברת כרטיסי הקמפוס האמריקאית - CBORD.

עוד בין הישראליות - מאינד עלתה 2.3% במחזור גבוה פי 10 מהממוצע בה, דלתא 3 הוסיפה 11.1% במחזור גבוה מהממוצע בה, נייס עלתה 4% וקומברס הוסיפה 1.1%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully