וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניית באידו זינקה ב-17% בוול סטריט בעקבות המלצות אנליסטים על מגזר האינטרנט הסיני

דפנה מאור

13.9.2005 / 9:53

"תעשיית האינטרנט בסין נמצאת בשלב מוקדם ומסוכן, אולם יש בה הזדמנות צמיחה אטרקטיווית למשקיעים" - אמר ריצ'רד ג'י, אנליסט מורגן סטנלי בהונג קונג



מנייתה של חברת באידו, המכונה גוגל הסינית, זינקה אמש ב-17% בוול סטריט, לאחר שמורגן סטנלי החל לסקר את ענף האינטרנט הסיני בהמלצת "אטרקטיווי". באידו השלימה בזאת זינוק של 541% ממחיר ההנפקה שלה, והיא אחת מהמניות המשתלמות ביותר בוול סטריט השנה.



לצד באידו, זינקו גם מניות אחרות במגזר - כמו נטאיז (סימול NTES), שעלתה ב-7%, שנדה אינטראקטיב וסינה, שעלו בכ-1.6%.



באידו מפעילה את מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בסין, ומחזיקה ב-52% משוק זה, נכון לסוף אוגוסט, לעומת 33% מהשוק בהם מחזיקה גוגל. האתר של באידו, לדבריה, הוא השישי בעולם לפי מספר מבקרים, בזכות יותר מ-100 מיליון גולשים סינים.



אנליסטים של מורגן סטנלי וגולדמן סאקס המליצו על מניות באידו, נטאיז - חברת המשחקים המקוונים, וסינה - חברת מנוע החיפוש והפרסום המקוון, בציינם כי ירידות במחיר המניה ופוטנציאל לגידול בהכנסות הופכים אותן לאטרקטיוויות.



"תעשיית האינטרנט בסין היא אטרקטיווית", אמר ריצ'רד ג'י, אנליסט מורגן סטנלי בהונג קונג. "היא נמצאת אמנם בשלב מוקדם ומסוכן, אולם האינטרנט הוא אחד התחומים המתפתחים ביותר בסין, ועשוי להוות אחת מההזדמנויות הטובות ביותר עבור המשקיעים ליהנות מהצמיחה החזקה בשוק הצרכנים הסיני".



ג'יימס מיטשל, אנליסט מגודלמן סאקס, אמר כי סינה צפויה ליהנות מצמיחה חזקה בפרסום המקוון. האנליסט המליץ על סוהו לצד טנסנט ו-NHN, שלושתן חברות אסיאתיות בתחום האינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully