וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גובר החשש לכספי הצרכנים שרכשו מחשבים בנתי סקאל

רוני לינדר-גנץ

13.9.2005 / 10:47

דיווחים: משרדי החברה סגורים ואין מענה לטלפונים. נתי סקאל: עקב הפרסומים בתקשורת נוצר עומס בלתי אפשרי על החברה ולכן הועברה מערכת הטלפוניה לחברה חיצונית

מתגבר החשש לכספי הצרכנים אשר רכשו מחשבים בחברת נתי סקאל, שילמו עבורם אך לא קיבלו אותם: למרות ההצהרות המרגיעות של החברה מאתמול כי מדובר בעיכוב בלבד באספקה, וכי המחשבים יסופקו בתוך ימים ספורים, נכון להיום מדווחים צרכנים כי משרדי החברה סגורים, אין מענה לטלפונים, וצ'קים שהחברה נתנה ללקוחות חוזרים.

סער גינזבורסקי, המנהיג את הצרכנים הנפגעים ומנהל אתר מאבק www.natisakal.info, מדווח על למעלה מ-230 צרכנים נפגעים שכבר פנו אליו.

לדברי גינזבורסקי, בכוונתו להתמקד במאבק מול אתרי המכר מהם רכשו הצרכנים את המוצרים, אשר לדבריו לא יכולים להתנער מאחריות לכספי הצרכנים. גינזבורסקי אף חבר לעו"ד מוטי בן ארצי ועו"ד רון לוונטל, לשם קידום המאבק.

לדברי עו"ד בן ארצי, "הסוגיה המרכזית שעל הפרק היא סוגיה שלא הוכרעה עד היום בבית משפט, והיא מה האחריות של אתרי האינטרנט השונים - האם הם, שמזמינים את הלקוחות, מנהלים את פרטיהם כולל כרטיס הארשאי שלהם ומציעים את המוצר למכירה, גם מחויבים ללקוחות שלהם? אנחנו חושבים שכן".

אתר המכר וואלה! שופס הוא אתר המכר היחיד, נכון לעכשיו, המצהיר כי הוא ערב לכספי הצרכנים, וכי כל מי שרכש באמצעותו מוצרים מנתי סקאל, ולא קיבל אותם, יוכל לבחור בין זיכוי כספי לתשלומים שכבר ירדו מחשבונו, לבין קבלת מוצר שווה ערך אחר.

תגובת נתי סקאל, באמצעות משרד עו"ד ג. קרנר ושות': "לעניין המענה הטלפוני - עקב הפרסומים בתקשורת נוצר עומס בלתי אפשרי על החברה. מערכת הטלפוניה הועברה לחברה חיצונית, והחל ממחר יחודש המענה האנושי. בשלב זה, החברה עושה מאמצים לתת תשובות ולחזור ללקוחות ככל שהדבר מתאפשר.

באשר לצ'קים החוזרים - לנוכח ההשתלחות התקשורתית, צומצמו מסגרות האשראי של החברה. הדבר גרם לקושי טכני. החברה מצויה במגעים מתקדמים לחידוש מסגרת האשראי המתאימה. עם קבלת האישורים תבצע החברה החלפה של ההמחאות שחזרו בהמחאות חדשות. אנו מבקשים להדגיש שהספקים הגדולים עמם מצויה החברה בקשרים עסקיים במשך השנים שחלפו עומדים מאחורי החברה, ונותנים לה גב. החברה לא היתה מגיעה למצב הזה לולא ההשתלחות התקשורתית נגדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully