וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדאמינד מקבוצת אמבלייז משתפרת: ההכנסות צמחו במחצית ל-3.2 מיליון דולר וההפסד התפעולי צומצם

אפרת נוימן

13.9.2005 / 11:09

הכנסות מימון של 890 אלף דולר עזרו לאדאמינד להשיג רווח נקי קטן; בשבוע שעבר הוסיפה המניה בלונדון 20% וכעת היא נותרת ללא שינוי במחיר של 115 פני - 13% מתחת למחיר ההנפקה בפברואר



המניה של חברת אדאמינד מקבוצת התרוממה בשבוע שעבר ב-20% בציפייה לדו"חות טובים השבוע. ואכן, הבוקר דיווחה אדאמינד על עלייה של 120% בהכנסות המחצית הראשונה ל-3.2 מיליון דולר וצמצום ההפסד התפעולי ל-830 אלף דולר. הכנסות מימון של 890 אלף דולר עזרו לאדאמינד להשיג במחצית הראשונה רווח נקי סמלי של 60 אלף דולר.



אדאמינד הוקמה בספטמבר 2004 ממיזוג חטיבות הטרנסקודינג (טכנולוגיה המאפשרת משלוח מסרי מולטימדיה) של אמבלייז ופיליפס. החברה מספקת פתרונות להמרה ועיבוד של תכני מולטימדיה ושירותי תוכן. פלטפורמת התוכנה שפיתחה החברה מאפשרת משלוח תמונות, טקסט, אודיו ווידיאו אל מכשירים ניידים על גבי רשתות סלולריות.



באדאמינד מציינים שבמחצית הראשונה היתה החברה עדה לגאות חזקה בביקוש לתוכנת עיבוד והמרת המדיה שהיא מפתחת, במקביל להשקת שירותי מסרי המולטימדיה (MMS) ושירותי תוכן אחרים על ידי מפעילי רשתות. "החברה פתחה את המחצית השנייה של השנה עם צבר הזמנות איתן וסימנים להתגברות נפחי תעבורת ה-MMS. החברה מחזקת את בטחונה בהמשך הצמיחה של הכנסותיה בכל שנת 2005 ו-2006", נכתב בהודעת החברה.



בפברואר הונפקה אדאמינד בבורסת ה-AIM בלונדון. החברה גייסה 28 מיליון דולר לפי שווי חברה של 90 מיליון דולר והחלה להיסחר לפי מחיר של 132 פני. העליות בסוף השבוע האחרון מסמנות מגמה של התאוששות במניה, שכבר הגיעה בתחילת השבוע שעבר לשפל של 95 פני. בשעה זו נותרת המניה ללא שינוי במחיר של 115 פני, שעדיין נמוך ב-13% ממחיר ההנפקה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully