וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדות מיכליות השלימה גיוס של כ- 55 מיליון שקל בהנפקת אג"ח פרטית לגופים מוסדיים

נתן שבע

13.9.2005 / 16:57

ההנפקה נסגרה בריבית של 5.3% הנמוכה ב-0.2% מריבית המקסימום; האג"ח מדורגות A מינוס על ידי מעלות; את ההנפקה הובילה חברת פועלים אי.בי.אי



חברת גדות מיכליות ומאגרים חימיקלים השלימה אתמול בהצלחה גיוס של כ-55 מיליון שקל בהנפקה פרטית של אג"ח סטרייט למוסדיים. החברה הנפיקה אג"ח בעלות מח"מ של כ-4.5 שנים ומדורגות A מינוס על ידי חברת מעלות.



את ההנפקה הובילה חברת החיתום פועלים אי.בי.אי והיא נסגרה בריבית של כ-5.3%, הנמוכה ב-0.2% מהריבית המקסימלית של 5.5% שהחברה הציעה למשקיעים.



סמנכ"ל החברה, מתי יוחננוף, אמר כי הוא שמח על הבעת האמון של המשקיעים בחברה. עוד מסר יוחננוף כי החברה מתכננת להשתמש בתמורת ההנפקה לצורך המשך הפיתוח וההתרחבות של עסקיה בהשקעות סינרגטיות לפעילות הליבה של החברה.



גדות מיכליות, שבשליטת משה יוחננוף, פועלת בשלושה תחומים עיקריים: יבוא, שיווק והפצה של כימיקלים (הפעילות העיקרית של החברה, אשר אחראית לכ-73% מהכנסותיה); מגזר ההובלה הימית - הובלה בצובר של כימיקלים ובנוסף היא מספקת שירותים של אחסון, שינוע ומתן שירותי הובלה יבשתית.



גדות מיכליות נסחרת בבורסה לפי שווי שוק של כ-310 מיליון שקל. החברה דיווחה במחצית הפותחת של 2005 על צמיחה של כ-24% בהכנסות לרמה של כ-510.2 מיליון שקל. בשורה התחתונה דיווחה החברה על זינוק של 60% ברווח הנקי לכ-25.5 מיליון שקל. ב-2004 כולה רשמה החברה הכנסות של כ-909 מיליון שקל ורווח נקי של כ-35.7 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully