וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת תוקפת בחריפות את מינויו הצפוי של מודי פרידמן למנכ"ל ערוץ 10

בועז גריילסמר

13.9.2005 / 19:18

בעלי המניות בזכיינית פנו אתמול לרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו וביקשו ממנה להתערב בנושא; התערבותה של הרשות בשלב זה עשויה לטרפד את מינויו של פרידמן



זכיינית ערוץ 2 רשת יוצאת בהתקפה חריפה על מינויו הצפוי של מודי פרידמן למנכ"ל ערוץ 10. בעלי המניות פנו אתמול לרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו וביקשו ממנה להתערב בנושא. התערבותה של הרשות בשלב זה עשויה לטרפד את מינויו של פרידמן.



מבעלי המניות של רשת נמסרה ל-TheMarker תגובה על המהלך של פרידמן: "הצעד החריג שנקט מודי פרידמן מהווה מעילה באימון של דירקטור פעיל ברשת. בכוונתנו לפנות לרשות השנייה כדי שתפעיל את סמכותה בעניין". התגובה החריפה ממשיכה את התבטאותו של יו"ר רשת, אביגדור קלנר, שאמר בתחילת השבוע כי המהלך של פרידמן הוא מעשה ש"רחוק מלהיות אתי. מוטב היה שלא ייעשה".

עד לשבוע שעבר כיהן פרידמן כדירקטור מטעם אביב גלעדי ברשת. בחודשים האחרונים הוביל פרידמן את היערכותה של קבוצת רשת-נגה למכרז על ערוץ 2. בימים הקרובים אמור פרידמן לסכם את תנאיו בערוץ 10, אחרי שייפגש עם שלושת בעלי המניות של הערוץ.



בשבוע האחרון, מאז פרסום מועמדותו של פרידמן, התבטאו גורמים ברשת באופן חריג כנגד הדירקטור העוזב. לדברי הגורמים, במסגרת ההיערכות למכרז התוודע פרידמן לתוכניותיה האסטרטגיות של רשת לעשר השנים הקרובות. המעבר של פרידמן לערוץ עלול, לדברי הגורמים, לפגוע ביכולת של רשת בהתמודדות מול המתחרים בערוץ 10.



את תגובתו של פרידמן לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully