וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויטשה בנק משנה את מחיר היעד לרדוור בפעם השלישית מתחילת יולי; העלה את ההמלצה למניה מ"מכירה" ל"החזק"

עומרי כהן

13.9.2005 / 19:58

מחיר היעד הועלה מ-15 ל-18.5 דולר והמניה עולה בתגובה ב-2.9% ל-17.2 דולר; "מינוי סמנכ"ל השיווק הוא צעד חיובי ראשון עבור רדוור"



בפעם השלישית בתוך חודשיים וחצי שינה היום בנק ההשקעות הגרמני, דויטשה בנק, את מחיר היעד למניית . לאחר החיתוך החד של תחילת יולי והעלאה הראשונה פחות משלושה שבועות לאחר מכן, הועלה היום מחיר היעד לרדוור פעם נוספת מ-15 ל-18.5 דולר. במקביל, הועלתה ההמלצה למניה, מ"מכירה" ל"החזק". בתגובה, עולה המניה ב-2.9% ל-17.2 דולר.



ב-1 ביולי השנה הזהירה רדוור במפתיע מפני ירידה חדה ברווחיה, על רקע הכנסות נמוכות מהצפוי שהשיגה ברבעון השלישי. בתגובה, חתכו בדויטשה בנק את ההמלצה למניה, מ"קנייה" ל"מכירה", והפחיתו במקביל את מחיר היעד מ-27.5 ל-13 דולר. באותו יום ראו משקיעי רדוור את מנייתם צונחת ב-15% על רקע התוצאות המאכזבות והתגובות בקרב האנליסטים, אולם בימים שלאחר מכן נבלמה המניה במחיר של 15.2 דולר ונותרה רחוק ממחיר היעד של דויטשה בנק.



ב-19 ביולי פירסמה רדוור את תוצאותיה הכספיות המלאות, שהיו בטווח העליון של התחזיות המופחתות מתחילת החודש. יום קודם לכן, כבר שייטה מניית החברה ברמה של 17 דולר, ובדויטשה בנק ניצלו את הנתונים החדשים לצורך דחיפת מחיר היעד ל-15 דולר - קרוב יותר למחיר בשוק. מאז שמרה המניה על יציבות ונסחרה בטווח מחירים של 16 - 17 דולר.



אתמול הודיעה רדוור על מינוי ד"ר מישל בלאנק לסמנכ"ל השיווק בחברה. סמנכ"ל שיווק הוא תפקיד חדש ברדוור, ובחברה ציינו כי מינוי ד"ר בלאנק נעשה במסגרת התוכנית להגדיל את היעילות השיווקית שלה בעזרת מיקוד המקורות במטרה זו. צעד זה סיפק את הקרקע להעלאה נוספת של מחיר היעד, כמו גם להעלאת המלצה.



לדעת האנליסטים, דן הרוורד ומייקל קלאהר, מדובר בצעד ראשון חיובי עבור רדוור, למרות שלדבריהם ייקח זמן עד שמאמצי השיווק החדשים יחלו להשפיע. רדוור, הם מסבירים, מיצבה עצמה למן הקמתה כמובילת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בשוק, אולם לא הפכה למובילה של השוק כולו. כעת נוקטת החברה בצעד ראשון להתאוששות, אשר עלול להגדיל את הוצאות השיווק ולהקטין עקב כך את הרווח התפעולי של החברה, אולם צריך בטווח הארוך להגדיל את שיעור הצמיחה שלה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully