וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UMI מסתערת מחדש על השוק הישראלי

אסף בר-שי

14.9.2005 / 7:38

UMI מדווחת על סדרת מכוניות חדשות, כולן אמריקאיות, שמיועדות לשפר את אחיזתה בשוק הישראלי; החברה מתכוונת לשפר את מקומה בשווקים מסחריים, בשוק הפנאי ובשוק היוקרה





ב-UMI מדווחים כי מותג היוקרה של GM, קדילאק, קם לתחיה. אחרי שהכרנו את ה-CTS הסאלונית שיועדה להתחרות במיטב התוצרת האירופית, אנחנו צפויים להכיר בקרוב את אחותה הגדולה, ה-STS. המכונית החדשה מגיעה עם מנועי V6 ו-V8 ועם תגי מחיר שנעים בין 443 ל-518 אלף שקל. אנשי קדילאק ינסו להתברג בין ארבעת מותגי היוקרה הנמכרים בישראל (כרגע נמצאים שם מרצדס, ב.מ.וו, אאודי וולוו), עם כ-200 מכירות בשנה.



הצד המסקרן בקדילאק STS הוא התמורה שלה, אף שקשה אמנם לדבר על תמורה טובה במכונית שעולה חצי מיליון שקל. במחירה היא מתמודדת עם מכוניות הסאלון האירופיות, וולוו S80, ב.מ.וו סדרה 5 ואחרות. אבל הממדים והאבזור שלה ממצבים אותה מול מכוניות פאר שעולות לרוב 600 אלף שקל ויותר.



מכונית נוספת שצפויה להגיע לישראל בשנה הבאה היא הקדילאק הקטנה ביותר, BLS. המכונית הזו מבוססת על המשפחתית היוקרתית של סאאב, 9-3, ותיוצר ביחד איתה בשוודיה. היא תגיע לישראל במחיר צפוי של פחות מ-300 אלף שקל ותציע בין היתר מנוע טורבו דיזל, טכנולוגיה שאינה פופולרית בין המכוניות שמגיעות מארה"ב.



המכוניות החשובות ביותר עבור UMI ימשיכו להיות בשנים הקרובות הקוריאניות של שברולט, גם אם תקוות היבואנית תתממש והמכוניות החדשות יגבירו את היכרות הקהל הישראלי עם מוצרי GM.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully