וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל העבירה את רכש המדיה של קלאבמרקט ממיוז של פישמן לאדלר חומסקי

איילה צורף

14.9.2005 / 9:03

כך נודע ל-TheMarker; לפני כשבוע נמסר משופרסל כי "בשלב זה לא מתוכנן שינוי במערך הפרסום של קלאבמרקט; גם בתחום רכש המדיה לא מתוכנן שינוי"; עתה מסרה הרשת כי היא אינה נוהגת להתייחס לנושא



אחד הצעדים הראשונים שערכה הנהלת שופרסל בכל הקשור לתקציב הפרסום של קלאבמרקט היה להוציא את רכש המדיה בעיתונות (רכישת שטחי פרסום בעיתונים) מחברת מיוז למשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי - כך נודע ל-TheMarker.



תקציב הפרסום והמדיה הכולל של קלאבמרקט, שנרכשה באחרונה על ידי רשת שופרסל, נאמד ב-4 מיליון דולר בשנה וכ-75% ממנו הוא תקציב פרסום בעיתונות. לדברי מקורות הקשורים במערך השיווק של שופרסל, עדיין לא התקבלה החלטה מי משני הגורמים ירכוש זמן אוויר לפרסום בטלוויזיה עבור קלאבמרקט ושטחי פרסום בשילוט חוצות, אם כי ההערכה היא שגם תחומים אלו יעברו לידי אדלר חומסקי.



מיוז היא חברת מדיה השייכת לאיש העסקים אליעזר פישמן, אשר רכשה שטחי פרסום גם עבור קלאבמרקט על כל תתי הרשתות שלה. משרד אדלר חומסקי היה אחראי על יצירת הקמפיינים. כעת קיבלה חברת המדיה של אדלר חומסקי - מדיה.קום - את האחריות על רכש המדיה של קלאבמרקט, ג'מבו, אימפריה ושאר תתי הרשתות של קלאבמרקט בעיתונות היומית.



לפני כשבוע, לשאלת TheMarker האם מתוכננים שינויים בתקציב הפרסום והמדיה של קלאבמרקט נמסר משופרסל בתגובה כי "בשלב זה לא מתוכנן שינוי במערך הפרסום של קלאבמרקט. גם בתחום רכש המדיה לא מתוכנן שינוי". בפועל החליטו אנשי שופרסל לעזוב את מיוז, ולעבור לאדלר חומסקי בחלק העיקרי של תחומי רכש המדיה. תחום רכש המדיה הוא חשוב במיוחד למשרדי הפרסום, לעתים חשוב יותר מהטיפול ביצירת הקמפיין עצמו, שכן מפעילות רכש המדיה מקבל המשרד עמלה מהמדיה עצמה (העיתונים, זכייניות הטלוויזיה וכו') כמו גם מהלקוח, ובכך הם מגדילים את מתח הרווחים שלהם מהקמפיין. בתגובה לשאלה על העברת תקציב המדיה נמסר מדובר שופרסל כי "איננו נוהגים להתייחס לנושא רכש המדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully